Gravatar

#13871 lagoni 16 år siden

Jeg sidder på kontoret og kan ikke koncentrere mig om at lave noget, vil meget hellere bare se på sneen hele tiden. Vægten er blevet for meget for det ene træ, så nu vælter det ned med snedynger over busstoppestedet :)

Ellers er jeg bare ved at ordne de sidste småting inden jeg stopper i morgen. Jeg har fået et fint armbånd af min kollega og er allerede begyndt at savne det hele lidt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#13872 Neslom 16 år siden

Dejligt med god julestemning :) Der kom også meget sne da jeg var i København igår og hjemturen var bestemt ikke sjov, men der er ikke rigtig kommet noget herhjemme i vendsyssel - endnu
Gravatar

#13873 mr gaijin 16 år siden

Sne? Jeg må befinde mig i The Twilight Zone. Der er ingen sne at spotte hernede. Men min højskole er jo også et lille stykke Japan i Danmark, så det kan være, at vi også har lånt lidt af det japanske klima.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#13874 Ericmase 16 år siden

Det virker ikke! Hvordan laver i link på den her måde på samtidig? Håber i forstår. :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#13875 MOVIE1000 16 år siden

#13874 mener man tager den dersens jordklode, men fjerner filmz link og sætter sit eget link i.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#13876 filmz-jonasgr 16 år siden

Lige kommet hjem fra "snestormen" ej når man kan huske en vis februar måned, så er dette intet i forhold til det eller i forhold til det sydlige Tyskland for den sags skyld. Men alligevel nok til at busserne mere eller mindre holdt stille. Hurra for DSB (sagde jeg virkelig det).
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#13877 MOVIE1000 16 år siden

Jeg synes det er sjovt at se folk der glider og falder i sneen, men det er ikke så sjovt, når man selv gør det 10 sec efter.
Gravatar

#13878 Ericmase 16 år siden

[url=www.youtube.com]Her[/url]
Gravatar

#13879 Ericmase 16 år siden

#13875 Tak for det! :)
Gravatar

#13880 MOVIE1000 16 år siden

#13878 det virker ikke, det ser ud til at du har glemt at slette noget i linket tror jeg.

Skriv ny kommentar: