Gravatar

#13881 Ericmase 16 år siden

Youtube #13880 Vi prøver igen.
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#13882 wimmie 16 år siden

Så har vi en halv meter sne på Fyn :/
Vi måtte opgive at køre på arbejde...efter 15 km ringede min leder heldigvis og sagde at hun syntes vi skulle køre hjem igen...

Så intet knivsæt i aften ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#13883 tiany 16 år siden

Her har vi fået 20-25cm...
Vi måtte opgive at få bilen op i carporten - den kom kun halvvejs op i indkørslen.
Min kæreste har mødepligt på arbejde i morgen, så jeg er lidt spændt på hvordan det hele ser ud i morgen tidlig når de har lovet snestorm i nat. Der er vel ikke noget bedre end at skulle op og skovle sne kl.5.30.
Valar morghulis
Gravatar

#13884 dyg 16 år siden

Her (Århus) fik vi sne i nat, men sidenhen er der intet kommet.

Jeg brugte en del af eftermiddagen på at købe julegaver, men blev ret irriteret over Bianco Footwear, hvor ingen af ekspedienterne kunne finde ud af at sælge mig to gavekort, da jeg kom med et tilgodehavendebevis... Fjolser,
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#13885 gi-jones 16 år siden

Jeg har observeret at det altid er Fyn og Sjælland der har det værst med snevejr. Lidt en besynderlig ting synes jeg...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#13886 filmz-jonasgr 16 år siden

#13885 Jeg kan så huske Februar måned for et par år siden, hvor jeg var til min søsters specialeforsvar. Jeg kom kun med nød og næppe hjem i det uvejr :)

Jeg er i gang med at pakke da jeg skal på en 300 kilometers togtur i morgen hen til mine forældre på juleferie. Jeg har i øvrigt igen fundet ud af at det er irriterende at pakke, da man hele tænker: "hvad mere skal jeg ha' med ?", "er der nu noget jeg har glemt ?", osv.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#13887 Kiksmann 16 år siden

Sidder og nyder sneen, syntes den gør byen lidt kønnere. Sidder også ved Haderslev ^^
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#13888 Thomsen 16 år siden

#13884 - Det er vist meget almindeligt. Min kæreste bijobber i H&M og fortalte mig forleden, at man hos dem ikke kan købe gavekort på en tilgodehaveseddel. Det skyldes, at gavekort ligestilles med rede penge og kan veksles til samme i butikken uden fremvisning af kvittering, hvorimod man skal fremvise købskvittering, hvis man skal rede penge udbetalt for sit tilgodehavebevis. I bund og grund skulle man jo tro, at det kommer ud på ét - men åbenbart ikke.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#13889 dyg 16 år siden

#13888 - Da jeg kom i butikken i første omgang havde jeg selv et gavekort med. Jeg købte et par sko og ville gerne have resten fordelt på de to gavekort, men det magtede hun ikke.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#13890 Thomsen 16 år siden

Ah, okay, det er så ikke det samme, kan jeg se. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: