Gravatar

#13891 dyg 16 år siden

Men tak for oplysninegn med tilgodebevis vs gavekort, det vidste jeg ikke. Og nu har jeg jo så ikke længere mulighed for at få gavekort, da jeg nu kun har et tilgodebevis.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#13892 filmz-Narniabæver 16 år siden

Ja, endelig sne!
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#13893 evermind 16 år siden

Sidder igen og hygger med zombiefilm. :)

Selv om der er andet, jeg egentlig skulle nå, virkede det pludselig som den bedst tænkelige idé at smide en dobbelt-feature med de levende døde i afspilleren. Jeg så jo Night of the Living Dead i går, godt nok 30th Anniversary-udgaven, men så skippede jeg bare de dårlige nytilføjelser ...

Det viste sig dog ikke at være nok: Lidt efterfølgende konfereren med Internettet afslørede, at de ca. 15 minutter, de har tilføjet var på bekostning af 15 minutter af Romeros egne optagelser, så jeg tog konsekvensen og smed det rigtige cut på i aften ( - jeg skulle fandeme ha' det hele med!). Godt nok i en teknisk ringere udgave, men den skulle fandeme ses på den rigtige måde. Jeg har også i dag taget konsekvensen og bestilt den optimale dvd-udgave af den ( - kontrasten skulle angiveligt være lidt for meget på BD'en).

Nu har jeg så taget hul på feature nr. 2 i aftenens program, og det er passende nok Tom Savinis remake af Night of the Living Dead fra 1990, som jeg glæder mig til at gense.

You can't keep a dead man down! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13894 Highland Park 16 år siden

evermind (13893) skrev:
Jeg har også i dag taget konsekvensen og bestilt den optimale dvd-udgave af den ( - kontrasten skulle angiveligt være lidt for meget på BD'en).

Mener du Elite Entertainments "Millenium Edition"-udgave?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#13895 lagoni 16 år siden

Jeg er lige kommet tilbage fra biografen efter at have set 'De Ufrivillige'. Endnu en af de film jeg ikke helt ved hvad jeg skal synes om.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#13896 Lord Beef Jerky 16 år siden

Highland Park (13894) skrev:
Mener du Elite Entertainments "Millenium Edition"-udgave?

Det er den jeg har!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#13897 Highland Park 16 år siden

#13896: Heldige asen. :)
Jeg har den faktisk slet ikke på dvd, så den ryger lige på ønskelisten.
Gravatar

#13898 Lord Beef Jerky 16 år siden

Hørte bare, at det var den eneste udgave, der var noget værd. Det er jo noget værre rod, at finde den rigtige udgave af den film, bare fordi der er ingen der har rettighederne.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#13899 Highland Park 16 år siden

#13898: Det tør siges. Her er dvdcompares liste over udgivelser, og den inkluderer jo langt fra dem alle:
http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid...
Ingen af de danske udgivelser skulle være værd at bruge penge på.
Gravatar

#13900 filmz-jonasgr 16 år siden

Ok det her er underholdende: Director's Roundtable med Bigelow, Cameron, Tarantino, Jason Reitman, Peter Jackson. Det er Hollywood Reporter som har sat dem i stævne.

Jeg ville ikke ret gerne sidde ved siden af Tarantino med de armbevægelser :D han er jo næsten ved at pande Bigelow en.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: