#13894 Yup, den! :) Jeg kunne se, der var en masse ekstra-guf med, inklusive spoof-filmen Night of the Living Bread, og så skulle det være et godt transfer, så denne udgave vandt over BD'en.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#13903 Dét ... har jeg tænkt mig at finde ud af. :)
Det skulle være noget med skiver af lyst brød, der forfølger de stakkels hovedpersoner fra Night of the Living Dead, som følgelig er nødt til at forsvare sig med brødristere etc.
M.a.o. lyder det temmelig fjollet, men sikkert ganske underholdende og meget sjovt at have. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
He he, Camerons reaktion på Tarantinos jeg-går-ned-med-35 mm er ret god. Det er nok også svært at finde to, som på den front, går mere i hver i sin retning.
Jeg skal med tog i dag, en 300 km lang tur. Så jeg sidder og håber på, at der ikke bliver de store forsinkelser, men det ser heller ikke så galt ud lige i øjeblikket.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Når der endelig er sne, så må vi udnytte det. For nogen er det jo nærmest første gang de rigtig kan bygge snemand, lød det med et bredt smil fra Per Madsen, der egentlig skulle have undervist klassen i matematik.
Og det er sgu da rigtigt...jeg husker sikkert forkert, men jeg mener da sne hvert år var normalt i 80'erne...og start-90'er.
#13909 Jeg husker faktisk at have haft sne på min fødselsdag medio marts ... det har nok været i ... 86-88 stykker. Jeg har heller ikke forstået det der med at folk er total snefjendske, det er ligesom det kun er ok hvis vi lige får 5 cm der ligger i de timer vi ser ud af vinduerne juleaften.
#13901 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13902 evermind 16 år siden
#13903 Highland Park 16 år siden
#13902: Ha! Jeg havde slet ikke bemærket, at der står "Bread". :D
Er den god?
#13904 evermind 16 år siden
Det skulle være noget med skiver af lyst brød, der forfølger de stakkels hovedpersoner fra Night of the Living Dead, som følgelig er nødt til at forsvare sig med brødristere etc.
M.a.o. lyder det temmelig fjollet, men sikkert ganske underholdende og meget sjovt at have. ;)
#13905 Michael Andersen 16 år siden
He he, Camerons reaktion på Tarantinos jeg-går-ned-med-35 mm er ret god. Det er nok også svært at finde to, som på den front, går mere i hver i sin retning.
#13906 cyberzed 16 år siden
#13907 Kiksmann 16 år siden
En kanon udsendelse syntes jeg.
Tja ellers sidder jeg her med familien sneet inde.
#13908 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#13909 Skeloboy 16 år siden
Får læst en masse nyheder og faldt over den her, i forbindelse med det her megatrælse snevejr i Odense(hvor det for i øvrigt stadig sner...og fyger):
Og det er sgu da rigtigt...jeg husker sikkert forkert, men jeg mener da sne hvert år var normalt i 80'erne...og start-90'er.
#13910 cyberzed 16 år siden