Hehe kan huske da jeg som bette knægt legede hjemme i haven, der var en vinter hvor jeg ku forsvinde hel i snedriverne, så den gamle ku ikke finde sin søn eller datter fordi de travede rundt i haven under sne'en 8-)
Det var også dengang man rent faktisk ku bygge Iglo'er.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nu er det da holdt op med at sne i Haderslev, til gengæld blæser det rigtig meget. Jeg har lige brugt 1½ time på at lave en sti på vores fortov og derefter op til huset. Så der blev brugt både skovl og salt.
Vi har lang indkørsel med en lille bakke og derfor har jeg også kun skovlet en sti fri. Det lykkedes os i går aftes at få bilen helt op i carporten, men det krævede også lidt nabohjælp. Kæresten blev hentet i morges, så vi slap for at skulle have den ud igen, så jeg gad ikke skovle indkørslen fri - fik ondt nok i ryggen af fortovet.
Til gengæld har jeg stadig sommerdæk på bilen grundet alt for meget travlhed med arbejde her de sidste mange uger..
Det var en sjov tur at køre ud til mine forældre i går aftes.. Måske kun 11km hver vej, men til gengæld er HELE turen på små snørklede veje, der er ca. lige så brede som et muse-kusse-hår og ligger i en masse skov-område og ellers åbent mark-område for resten..
Og det havde været endnu sjovere hvis ikke kæresten havde været ved min side hele turen med udtryk som "pas nu på, vejen svinger" og "hvad nu hvis der kom et lille barn løbende?"
- og spørgsmålet er reelt nok, for der løber ALTID små børn rundt i snestorm ude på vejen ved siden af Lars Tyndskids nabos marker..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
45 minutter til skole i morges og 2 timer og 20 minutter fra Dragør til Gentofte. Lækkert. Der pisser 10 snefnug ned fra oven og trafikken i Danmark lammes. Flot! Skal snart køre, for må afsætte to timer til Dragør igen den anden vej :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#13911 HonoDelLoce 16 år siden
Præcis ! Det er sådan det skal være !
Sne juleaften (men det skal selvfølgelig være væk igen når vi skal køre hjem !) og så ellers minimum 20grader resten af året.... !
Jeg husker sne på min ekskærestes fødselsdag for 4-5 år siden .. Det var medio april... Det havde hun ikke lige prøvet før :D
#13912 elwood 16 år siden
Det var også dengang man rent faktisk ku bygge Iglo'er.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13913 Skeloboy 16 år siden
Sne er rigtig, rigtig træls...faktisk ikke godt for noget...og hvid jul er stærkt overvurderet...(kan så kun huske en, tror jeg)..:)
#13914 tiany 16 år siden
#13915 wimmie 16 år siden
#13916 tiany 16 år siden
Kæresten blev hentet i morges, så vi slap for at skulle have den ud igen, så jeg gad ikke skovle indkørslen fri - fik ondt nok i ryggen af fortovet.
#13917 HonoDelLoce 16 år siden
Til gengæld har jeg stadig sommerdæk på bilen grundet alt for meget travlhed med arbejde her de sidste mange uger..
Det var en sjov tur at køre ud til mine forældre i går aftes.. Måske kun 11km hver vej, men til gengæld er HELE turen på små snørklede veje, der er ca. lige så brede som et muse-kusse-hår og ligger i en masse skov-område og ellers åbent mark-område for resten..
Og det havde været endnu sjovere hvis ikke kæresten havde været ved min side hele turen med udtryk som "pas nu på, vejen svinger" og "hvad nu hvis der kom et lille barn løbende?"
- og spørgsmålet er reelt nok, for der løber ALTID små børn rundt i snestorm ude på vejen ved siden af Lars Tyndskids nabos marker..
#13918 filmz-Bruce 16 år siden
#13919 lagoni 16 år siden
#13920 Skeloboy 16 år siden