Gravatar

#14051 filmz-Bruce 16 år siden

#14050 Nej da. Blot regulær overholdelse af valgsystemet, deriblandt punkterne:

Folketinget vælges for 4 år.
Mandaterne bortfalder ikke, før nyvalg har fundet sted.

Paragraf 31 stk 4:

Hvis medlemmet træder helt ud af Folketinget eller måske dør, går mandatet videre til en stedfortræder. Disse regler står i valgloven.

Så ingen hokus pokus :) Statsministeren udpeges efter et valg iht. hvorledes partierne konstituerer sig. Anker Jørgensen kom også til i 1973 uden at Jens Otto Kragh lavede nyvalg.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#14052 mr gaijin 16 år siden

#14051 Jeg ved godt, at det er i overensstemmelse med de nuværende regler. Det betyder ikke, at jeg er enig i de nuværende regler.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#14053 filmz-Bruce 16 år siden

#14052 Dem har jeg også en del af :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#14054 tiany 16 år siden

Har lige nydt aftenen med et gensyn af Wall-E på BD og set en masse af ekstra materialet. Det er altså dybt fascinerende og hvor jeg da elsker den robot :)
Valar morghulis
Gravatar

#14055 MOVIE1000 16 år siden

#14054 :( nu bliver jeg helt deprimeret, JEG VIL OGSÅ SE EN SØD LILLE ROBOT PÅ BD, JEG VIL OGSÅ SE FEDE ANIMATIONS MENNESKER PÅ BD, JEG VIL OGSÅ NYDE EN AFTEN MED AT SE WALL - E PÅ BD:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#14056 Lord Beef Jerky 16 år siden

Jeg vil gå i seng.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#14057 dyg 16 år siden

Er lige blevet færdig med Paranoid Park. Gus Van Sant er sgu dygtig og hans film er normalt lige noget for mig, hvilket også var gældende for Paranoid Park, omend den ikke helt var på højde med Elephant.

Nu vil jeg kaste mig ind på sofaen og falde i søvn til lidt bras.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#14058 Kochie 16 år siden

Jeg åbnede min adventskalender et minut over midnat, og nu kommer jeg nok først i seng ved 4tiden. For gemt bag gavepapir, tape og grovsnor gemte sig Anders Matthesens seneste show på DVD. Og det skal selvfølgelig ses. Nu. Så nu er der lagt øl på køl for at fejre det, og så vil jeg ellers give mig hen til snakken fra, i mine øjne, danmarks ubetinget sjoveste mand.
Gravatar

#14059 HonoDelLoce 16 år siden

Kochie (14058) skrev:
Jeg åbnede min adventskalender et minut over midnat, og nu kommer jeg nok først i seng ved 4tiden. For gemt bag gavepapir, tape og grovsnor gemte sig Anders Matthesens seneste show på DVD. Og det skal selvfølgelig ses. Nu. Så nu er der lagt øl på køl for at fejre det, og så vil jeg ellers give mig hen til snakken fra, i mine øjne, danmarks ubetinget sjoveste mand.

Det er også helt sikkert noget af det bedste danske stand-up nogensinde, det show leverer...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#14060 AP 16 år siden

Kochie (14058) skrev:
danmarks ubetinget sjoveste mand.

det har du ret i - jeg vil også se det nye show :o

Skriv ny kommentar: