Gravatar

#14061 HonoDelLoce 16 år siden

AP (14060) skrev:
det har du ret i - jeg vil også se det nye show :o

Det er kræs ! Helt sikkert !

Især hvis man, som mig, er mere til ren stand-up end det lidt mere sketchede, som f.eks. "Anden på coke?" (som vel ærlig talt blot var teater :D)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#14062 AP 16 år siden

Jeg glæder mig virkelig til at se det :-) Jeg har det blandet mht. 'Anden på Coke?'. Jeg synes at det er fedt, at han hele tiden tænker nyt og prøver grænser - hvad kan stand-up også være? - til gengæld synes jeg ikke, at de emner han tager op i det show, er lige så interessante som i tidligere shows som fx 'Tal for dig selv'..

noget af det jeg virkelig synes adskiller ham fra andre middelmådige stand-up komikere, er (selvfølgelig hans timing) men også det, at han formår at gøre de mest mærkværdige ting komiske :-)
Gravatar

#14063 mr gaijin 16 år siden

Suk... Man ved, man er faldet lidt for kraftigt ind i nogle arbejdsrutiner, når man starter sin første feriedag med at vågne kl. 7. Den slags skete ikke så tit, da jeg studerede.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#14064 Thomsen 16 år siden

Ah. Vejret ser fint ud, Cimber er ikke gået konkurs (endnu), så det ser ud til, at jeg skal flyve til Sønderborg på juleferie om et par timer.

I må have en rigtig glædelig jul allesammen! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#14065 filmz-jonasgr 16 år siden

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#14066 HonoDelLoce 16 år siden

AP (14062) skrev:
Jeg glæder mig virkelig til at se det :-) Jeg har det blandet mht. 'Anden på Coke?'. Jeg synes at det er fedt, at han hele tiden tænker nyt og prøver grænser - hvad kan stand-up også være? - til gengæld synes jeg ikke, at de emner han tager op i det show, er lige så interessante som i tidligere shows som fx 'Tal for dig selv'..

noget af det jeg virkelig synes adskiller ham fra andre middelmådige stand-up komikere, er (selvfølgelig hans timing) men også det, at han formår at gøre de mest mærkværdige ting komiske :-)

Jeg er fuldstændig enig..

Jeg kan nu godt lide Anden På Coke (selvom, som du påpeger, at han ikke tager så interessante emner op), men det er jo ikke stand-up :)

Tal for dig selv er et utroligt gennemført show, og jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvor utroligt meget mere arbejde det show har krævet af ham.. At skulle udtømme de emner, han tager op, for komisk materiale... To gange... :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#14067 tiany 16 år siden

Det sner igen i Haderslev... men så er det godt man sidder inde i varmen.
Kæresten er lige taget afsted for at købe de sidste julegaver.
Valar morghulis
Gravatar

#14068 filmz-Bruce 16 år siden

jonasgr (14065) skrev:
Eberts Top 10 liste over bedste film 2009

Masser med inspiration på de lister. Mange der skal ses!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#14069 davenport 16 år siden

Har lige ryddet op efter den lille. Dvs. at hun så rendte mig i hælene og rodede det hele til igen. Nu holder hun pause, men jeg er sikker på at det fortsætter om lidt :)

Her sneer det også..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#14070 Lady Arwen 16 år siden

her sneer det også - dog kun en lillesmule! :)

Har lige set Troldspejlets indslag fra Collectormania kbh. og sandelig om man da ikke lige er i billedet 1 sekund eller måske lidt mindre :D
Doctor Who <3

Skriv ny kommentar: