#14071 Jeg overvejede at gøre det i dag, men venter til i morgen hvor det bliver lidt varmere. Eller i det mindste ikke blæser nær så meget. Problemet er sgu at det altid blæser helt vildt her på vestkysten.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#14066 jeg kan nu også godt lide anden på coke, det ér ret genialt :-) jeg er bare mere fascineret af tal for dig selv, af de samme grunde som du nævner. det er sjovt, jeg kan ikke rigtigt lide andre stand-up komikere end ham..
Her er det lige stoppet med at sne igen...jeg synes ærligt talt også at vi har sne nok. Vi besøgte mine forældre i Tarm i går og det er virkelig en skændsel at påstå at de har fået sne derovre... små hvide plamager i grøfterne gælder ikke som sne!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg har i en biblioteksbog fundet en ubrugt koncertbillet til The Raveonettes 2/12. Stakkels den der har ledt hele huset igennem for at finde den billet og så afleveret den på biblioteket...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#14075 Til gengæld kan man håbe personen så har lært at holde styr på sine stumper istedet for at putte dem så tåbeligt et sted som i en biblioteksbog :)
Jeg har lige erstattet Windows 7 release candidate med Windows Vista på min bærbare. Ikke et supergodt bytte, men i det mindste udløber Vista ikke lige pludselig, men hvorfor hulen skal det tage SÅ vanvittigt lang tid at installere en servicepack på Vista? Det fatter jeg slet ikke.
Mens computeren har hygget sig med det, har jeg fået set tre film: "Tristan & Isolde", "Saints and Soldiers" og "North by Northwest".
De to første havde jeg ikke set før og det er begge ganske gode film, men "North by Northwest" er jo bare i en liga for sig selv og står fantastisk på BD.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Jeg er i øjeblikket helt alene på en skole, der er dækket til i sneen. Den er omgivet af skov, der ligger afsides Præstø. Skolebygningen er meget stor, og mange er faret vild i den. Og så har bygningen været et sindssygehospital i gamle dage.
Lige nu er nok det helt ideelle tidspunkt til at se "The Shining".
#14071 dyg 16 år siden
Nu vil jeg se lidt Eddie Izzard og måske en lille film, hvorefter jeg vil gå en tur med mit kamera.
#14072 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#14073 AP 16 år siden
det er sjovt, jeg kan ikke rigtigt lide andre stand-up komikere end ham..
#14074 wimmie 16 år siden
Fornuftigt.
Her er det lige stoppet med at sne igen...jeg synes ærligt talt også at vi har sne nok.
Vi besøgte mine forældre i Tarm i går og det er virkelig en skændsel at påstå at de har fået sne derovre... små hvide plamager i grøfterne gælder ikke som sne!
#14075 lagoni 16 år siden
#14076 cyberzed 16 år siden
#14077 filmz-Utyske 16 år siden
Mens computeren har hygget sig med det, har jeg fået set tre film: "Tristan & Isolde", "Saints and Soldiers" og "North by Northwest".
De to første havde jeg ikke set før og det er begge ganske gode film, men "North by Northwest" er jo bare i en liga for sig selv og står fantastisk på BD.
#14078 mr gaijin 16 år siden
Lige nu er nok det helt ideelle tidspunkt til at se "The Shining".
#14079 filmz-Bruce 16 år siden
#14080 MOVIE1000 16 år siden