Gravatar

#14301 Kiksmann 16 år siden

tiany (14300) skrev:
Har sovet elendigt hele natten pga problemer med ryggen, så jeg tror jeg skal have en morfar senere, så jeg kan holde den kørende i aften.

Håber at de hurtigt forsvinder, rygproblemer er bare ikke rare at have.

Sidder og griner over denne artikel:[http://www.bt.dk/film/aarets-daarligste-skuespiller-men-den-mest-sexede
Det viser at man skal dælme passe på med at kaste med sten når man bor i et glashus. Jeg kan så godt lide ironien i at hun selv har rakket filmen så meget ned, at hun nu rammes af hendes egen præstation i selv samme film.

Godt nytår til jer alle, nu vil jeg ud og skyde af sammen med junior og drikke en masse vand tilsat humle :D
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#14302 filmz-jonasgr 16 år siden

#14297 Det vil jeg ikke udelukke ;)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#14303 Takfornu 16 år siden

# 14300 - God bedring og håber du får noget ud af denne aften alligevel !

Nu vil jeg tage til nytårs fest - Godt nyt år til jer alle sammen - Jeg håber at det bliver et godt film og et godt år for jer med gode oplevelser og øjeblikke med dem I har kære - På gen syn i 2010 !
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#14304 Skeloboy 16 år siden

Er lige i gang med 1. januar-forberedelser...indhente masser af mad osv...:)

Så overvejer jeg også, om jeg skal tage pænt eller normalt tøj på i aften...skal til fest med 6 andre, 3 par. Og i Rønninge bor der kun 4.000...det jeg mener er selvfølgelig, hvis der ikke er mulighed for at møde single-piger, hvorfor så tage pænt tøj på:)
Gravatar

#14305 dyg 16 år siden

#14304 - Good point! Jeg tror, at jeg kommer i shorts og bar mave...

Efter nærmere eftertanke må jeg nok hellere tage den nystrøgne skjorte på, da jeg ellers ikke bliver lukket ind (hvis jeg kender værten ret).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#14306 Wangsgaard 16 år siden

Skeloboy (14304) skrev:
Er lige i gang med 1. januar-forberedelser...indhente masser af mad osv...:)

Så overvejer jeg også, om jeg skal tage pænt eller normalt tøj på i aften...skal til fest med 6 andre, 3 par. Og i Rønninge bor der kun 4.000...det jeg mener er selvfølgelig, hvis der ikke er mulighed for at møde single-piger, hvorfor så tage pænt tøj på:)

Selvfølgelig skal du have pænt tøj på, man ved aldrig om drømmepigen kommer rundt om hjørnet!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#14307 lagoni 16 år siden

Jeg er på vej i føtex for at købe ind til i morgen og en pakke til pakkeleg i aften, men skal lige ha' fyldt lidt SModcasts på mp3-afspilleren, skal ha' lidt underholdning til den forventede lange kø.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#14308 filmz-Utyske 16 år siden

#14304 -

Kør den ligeglade stil, som jeg gør. :)

Der er ingen forskel på mit normale tøj og mit festlige tøj, og slips er ikke noget jeg har brugt, siden jeg arbejdede i Bilka. :D

Nørdede t-shirts ved man hvad er og så ved drømmepigen jo hvad hun har med at gøre. ;)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#14309 Skeloboy 16 år siden

#14306 - hehe, det kan du have ret i...og har lige fået at vide, at værtindens lillesøster holder fest med en masse piger i nærheden...så det bliver pænt tøj ;)

Og hun er 21, så det går ikke under gammel-gris reglen :)
Gravatar

#14310 Steffan Rasmussen 16 år siden

Men også kun lige, ikke?

Gammel gris reglen:
"Hendes alder" < "Din alder"/2 + 7
21 < 28/2 + 7 <--- falsk udsagn og derfor ikke gammel gris.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: