Har sovet elendigt hele natten pga problemer med ryggen, så jeg tror jeg skal have en morfar senere, så jeg kan holde den kørende i aften.
Håber at de hurtigt forsvinder, rygproblemer er bare ikke rare at have.
Sidder og griner over denne artikel:[http://www.bt.dk/film/aarets-daarligste-skuespiller-men-den-mest-sexede Det viser at man skal dælme passe på med at kaste med sten når man bor i et glashus. Jeg kan så godt lide ironien i at hun selv har rakket filmen så meget ned, at hun nu rammes af hendes egen præstation i selv samme film.
Godt nytår til jer alle, nu vil jeg ud og skyde af sammen med junior og drikke en masse vand tilsat humle :D
# 14300 - God bedring og håber du får noget ud af denne aften alligevel !
Nu vil jeg tage til nytårs fest - Godt nyt år til jer alle sammen - Jeg håber at det bliver et godt film og et godt år for jer med gode oplevelser og øjeblikke med dem I har kære - På gen syn i 2010 !
Er lige i gang med 1. januar-forberedelser...indhente masser af mad osv...:)
Så overvejer jeg også, om jeg skal tage pænt eller normalt tøj på i aften...skal til fest med 6 andre, 3 par. Og i Rønninge bor der kun 4.000...det jeg mener er selvfølgelig, hvis der ikke er mulighed for at møde single-piger, hvorfor så tage pænt tøj på:)
Er lige i gang med 1. januar-forberedelser...indhente masser af mad osv...:)
Så overvejer jeg også, om jeg skal tage pænt eller normalt tøj på i aften...skal til fest med 6 andre, 3 par. Og i Rønninge bor der kun 4.000...det jeg mener er selvfølgelig, hvis der ikke er mulighed for at møde single-piger, hvorfor så tage pænt tøj på:)
Selvfølgelig skal du have pænt tøj på, man ved aldrig om drømmepigen kommer rundt om hjørnet!
Jeg er på vej i føtex for at købe ind til i morgen og en pakke til pakkeleg i aften, men skal lige ha' fyldt lidt SModcasts på mp3-afspilleren, skal ha' lidt underholdning til den forventede lange kø.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#14306 - hehe, det kan du have ret i...og har lige fået at vide, at værtindens lillesøster holder fest med en masse piger i nærheden...så det bliver pænt tøj ;)
Og hun er 21, så det går ikke under gammel-gris reglen :)
#14301 Kiksmann 16 år siden
Håber at de hurtigt forsvinder, rygproblemer er bare ikke rare at have.
Sidder og griner over denne artikel:[http://www.bt.dk/film/aarets-daarligste-skuespiller-men-den-mest-sexede
Det viser at man skal dælme passe på med at kaste med sten når man bor i et glashus. Jeg kan så godt lide ironien i at hun selv har rakket filmen så meget ned, at hun nu rammes af hendes egen præstation i selv samme film.
Godt nytår til jer alle, nu vil jeg ud og skyde af sammen med junior og drikke en masse vand tilsat humle :D
#14302 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#14303 Takfornu 16 år siden
Nu vil jeg tage til nytårs fest - Godt nyt år til jer alle sammen - Jeg håber at det bliver et godt film og et godt år for jer med gode oplevelser og øjeblikke med dem I har kære - På gen syn i 2010 !
#14304 Skeloboy 16 år siden
#14305 dyg 16 år siden
Efter nærmere eftertanke må jeg nok hellere tage den nystrøgne skjorte på, da jeg ellers ikke bliver lukket ind (hvis jeg kender værten ret).
#14306 Wangsgaard 16 år siden
Selvfølgelig skal du have pænt tøj på, man ved aldrig om drømmepigen kommer rundt om hjørnet!
#14307 lagoni 16 år siden
#14308 filmz-Utyske 16 år siden
Kør den ligeglade stil, som jeg gør. :)
Der er ingen forskel på mit normale tøj og mit festlige tøj, og slips er ikke noget jeg har brugt, siden jeg arbejdede i Bilka. :D
Nørdede t-shirts ved man hvad er og så ved drømmepigen jo hvad hun har med at gøre. ;)
#14309 Skeloboy 16 år siden
Og hun er 21, så det går ikke under gammel-gris reglen :)
#14310 Steffan Rasmussen 16 år siden
Gammel gris reglen:
"Hendes alder" < "Din alder"/2 + 7
21 < 28/2 + 7 <--- falsk udsagn og derfor ikke gammel gris.