Tak for lykke ønskningerne og forsinket tillykke til movie1000. Nayze, jeg skal have fundet på et kælenavn til dig, det er ikke fair at du mangler et :)
Tja min dag i går startede fint. Morgenmad serveret af kæresten og gaver. Det var jo perfekt. Det hele kom så til en brat ende da jeg lige ville tjekke hvilket lokale jeg skulle til eksamen i dagen efter. Til min store overraskelse er eksamenen flyttet en dag frem. Det betyder så at jeg får en udeblivelse og derfor ikke kan komme til reeksamen. Da det samtidig kun er et efterårsfag betyder det at der ikke er en sommereksamen. Så nu sidder jeg og udfylder en dispensationsansøgning for at komme til reeksamen ellers skal jeg finde et anden fag at tage her i foråret (og søge dispensation for at kunne tilmelde mig efter fristen) eller også udskyde min uddannelse med et halvt år.
I det var maden god og gratis på Bones om aftenen.
Sidder og ser børnetime med min datter. Og nu kommer dilemmaet! Er det ok at sidde og drømme om hende studieværten? Og hvornår er det blevet acceptabel i DR at man sætter en mørk skønhed i lårkort og hvid gennemsigtig skjorte med strittende bryster til at hoppe i en sofaen. Der ser godt ud, men det kan ikke være rigtigt at man skal sende sin datter ud af stuen, for far skal se børnetime! ;-)
Tja min dag i går startede fint. Morgenmad serveret af kæresten og gaver. Det var jo perfekt. Det hele kom så til en brat ende da jeg lige ville tjekke hvilket lokale jeg skulle til eksamen i dagen efter. Til min store overraskelse er eksamenen flyttet en dag frem. Det betyder så at jeg får en udeblivelse og derfor ikke kan komme til reeksamen. Da det samtidig kun er et efterårsfag betyder det at der ikke er en sommereksamen. Så nu sidder jeg og udfylder en dispensationsansøgning for at komme til reeksamen ellers skal jeg finde et anden fag at tage her i foråret (og søge dispensation for at kunne tilmelde mig efter fristen) eller også udskyde min uddannelse med et halvt år.
De må da give dig dispensation, de kan da ikke bare flytte en eksamen uden at informere grundig om det. Vi fik altid bunkevis af mails fra studiesekretariatet hvis hun da ikke ligefrem ringede til hver enkelt.
Arhhh synes yousee skulle få nogen kompentente medarbejder
Scene: Min telefon ringer
mig: Hello Yousee(med en meget nedladende tone): Jaa jeg kan se dit modem ikke rigtig virker, det var da ikke så heldigt. Mig: øhh NEJ Yousee: Når men vi har en tid torsdag kl.12-14 mig: Jeg er i skole/arbejde på det tidspunkt, men efter 16 i hele nsæte uge ville være perfekt.
Yousee: Søde ven, så sent arbejder vi ikke, vi arbejder jo almindelige arbejdstider.
arhhh det vil sige at ingen arbejder til efter 16! og at man skal tage en hel dag ud så de kan komme og skifte mit modem.....
#14568 Kan man bare ikke rigtig bruge til noget når man er i skole fra 9-16 hver dag og ikke rigtig kan miste et par timer. Det var mest hans nedladende tone, jeg blev sur over...
Ksn godt forstå hvis du er pissed. Ham/hende du talte med skulle lære lidt om takt og tone. "Søde ven kommentaren" er ihvertfald at tale direkte ned til dig! sikke en idiot!!!!!!
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#14561 Corgan 16 år siden
Ha ha ha! Er fremmødet lige så stort som sidste år, kommer vi til at stå noget klemt.
#14562 Corgan 16 år siden
LOL! Yea... det kan nok godt arrangeres.
#14563 Scherlund 16 år siden
I det var maden god og gratis på Bones om aftenen.
#14564 danschier.dk 16 år siden
Og nu kommer dilemmaet! Er det ok at sidde og drømme om hende studieværten? Og hvornår er det blevet acceptabel i DR at man sætter en mørk skønhed i lårkort og hvid gennemsigtig skjorte med strittende bryster til at hoppe i en sofaen. Der ser godt ud, men det kan ikke være rigtigt at man skal sende sin datter ud af stuen, for far skal se børnetime! ;-)
#14565 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14566 tiany 16 år siden
De må da give dig dispensation, de kan da ikke bare flytte en eksamen uden at informere grundig om det. Vi fik altid bunkevis af mails fra studiesekretariatet hvis hun da ikke ligefrem ringede til hver enkelt.
#14567 Wangsgaard 16 år siden
Scene: Min telefon ringer
mig: Hello
Yousee(med en meget nedladende tone): Jaa jeg kan se dit modem ikke rigtig virker, det var da ikke så heldigt.
Mig: øhh NEJ
Yousee: Når men vi har en tid torsdag kl.12-14
mig: Jeg er i skole/arbejde på det tidspunkt, men efter 16 i hele nsæte uge ville være perfekt.
Yousee: Søde ven, så sent arbejder vi ikke, vi arbejder jo almindelige arbejdstider.
arhhh det vil sige at ingen arbejder til efter 16! og at man skal tage en hel dag ud så de kan komme og skifte mit modem.....
#14568 chronaden 16 år siden
#14569 Wangsgaard 16 år siden
Kan man bare ikke rigtig bruge til noget når man er i skole fra 9-16 hver dag og ikke rigtig kan miste et par timer.
Det var mest hans nedladende tone, jeg blev sur over...
#14570 Twister 16 år siden
Ksn godt forstå hvis du er pissed. Ham/hende du talte med skulle lære lidt om takt og tone. "Søde ven kommentaren" er ihvertfald at tale direkte ned til dig! sikke en idiot!!!!!!