Yeah, også lige en tak herfra til jer, der deltog i Z-dag, experienced and Z-curious alike, for at bidrage til en fed oplevelse. Der var helt sikkert mange god grin og skønne filmiske oplevelser *host*Night of the Living Bread*host*, det var fedt at dele med jer!
Jeg håber, zomfruerne vendte berigede hjem med appetit på mere. Og fedt, at Bony og cyberzed lige gad blive og glo Død Snø om søndagen. :)
Thomsen: Angående boob-faktoren, kan man jo aldrig få nok, selv om det ellers ikke skortede på ynderne i filmprogrammet. Så det må være deltagerne, du tænker på. Men ja, generelt for lidt eksotisk dans blandt gæsterne ... Vi prøver at få rettet op på det til en anden gang. ;)
Zombie Beachparty havde til gengæld nogle ret fantastiske forgrundsskud af piercede bryster, så lad dét være en lektion til en anden gang om ikke at tage hjem og se reruns af American Idol, inden arrangementet er udspillet. :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#14911 cyberzed 16 år siden
P.S. nayze du missede en hel del :P
#14912 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#14913 evermind 16 år siden
Jeg håber, zomfruerne vendte berigede hjem med appetit på mere. Og fedt, at Bony og cyberzed lige gad blive og glo Død Snø om søndagen. :)
Thomsen: Angående boob-faktoren, kan man jo aldrig få nok, selv om det ellers ikke skortede på ynderne i filmprogrammet. Så det må være deltagerne, du tænker på. Men ja, generelt for lidt eksotisk dans blandt gæsterne ... Vi prøver at få rettet op på det til en anden gang. ;)
Zombie Beachparty havde til gengæld nogle ret fantastiske forgrundsskud af piercede bryster, så lad dét være en lektion til en anden gang om ikke at tage hjem og se reruns af American Idol, inden arrangementet er udspillet. :P
#14914 wimmie 16 år siden
#14915 filmz-Utyske 16 år siden
#14916 Kruse 16 år siden
#14917 evermind 16 år siden
#14918 gi-jones 16 år siden
#14919 filmz-Bruce 16 år siden
#14920 evermind 16 år siden
Hehe, men gik nu heller ikke ud fra, at du var så zombie-tovlig?
Havde du ellers en god dag i går? :)