Gravatar

#14911 cyberzed 16 år siden

Netop kommet hjem fra Ringsted...fornem intro-aften for en zomfrue :) tak til evermind (og alle jer andre) for et godt og hyggeligt zombiedøgn.

P.S. nayze du missede en hel del :P
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#14912 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg sidder og prøver at finde ud af om det er muligt at bruge sine egne billeder som baggrund i Android. Kan i hvert fald ikke finde ud af det.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#14913 evermind 16 år siden

Yeah, også lige en tak herfra til jer, der deltog i Z-dag, experienced and Z-curious alike, for at bidrage til en fed oplevelse. Der var helt sikkert mange god grin og skønne filmiske oplevelser *host*Night of the Living Bread*host*, det var fedt at dele med jer!

Jeg håber, zomfruerne vendte berigede hjem med appetit på mere. Og fedt, at Bony og cyberzed lige gad blive og glo Død Snø om søndagen. :)

Thomsen: Angående boob-faktoren, kan man jo aldrig få nok, selv om det ellers ikke skortede på ynderne i filmprogrammet. Så det må være deltagerne, du tænker på. Men ja, generelt for lidt eksotisk dans blandt gæsterne ... Vi prøver at få rettet op på det til en anden gang. ;)

Zombie Beachparty havde til gengæld nogle ret fantastiske forgrundsskud af piercede bryster, så lad dét være en lektion til en anden gang om ikke at tage hjem og se reruns af American Idol, inden arrangementet er udspillet. :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#14914 wimmie 16 år siden

Return of the Living Dead havde da en del boobage...hende den rødhårede var da nøgen gennem det meste af filmen ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#14915 filmz-Utyske 16 år siden

Mmmm! Boobage..
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#14916 Kruse 16 år siden

Er lige kommet hjem efter at have set Avatar - Helt igennem en fed oplevelse!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#14917 evermind 16 år siden

#14916 Men hvad du skal spørge dig selv om er: Var der boobage?? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#14918 gi-jones 16 år siden

evermind (14917) skrev:
#14916 Men hvad du skal spørge dig selv om er: Var der boobage?? :)
Jeg begynder at undre mig over hvordan jeg IKKE er blevet inviteret til det arrangement... :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#14919 filmz-Bruce 16 år siden

Jeg ser, at Ebert er sur på Rush Limbaugh.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#14920 evermind 16 år siden

#14918 Jeg regnede på det og skønnede, at der ikke var tilstrækkelig boobage til at hive dig fra din fødselsdag. ;)

Hehe, men gik nu heller ikke ud fra, at du var så zombie-tovlig?

Havde du ellers en god dag i går? :)

Skriv ny kommentar: