Gravatar

#14921 wimmie 16 år siden

Desuden kan vi spotte de der slet ikke kommer for zombiernes skyld men kun for the boobage.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#14922 Bony 16 år siden

evermind (14913) skrev:
Jeg håber, zomfruerne vendte berigede hjem med appetit på mere. Og fedt, at Bony og cyberzed lige gad blive og glo Død Snø om søndagen. :)

Den var sgu også go'..! :D

Tak til jer alle sammen for en rigtig hyggelig weekend. Af de 9-10 (!?) film vi så, så var der kun én virkelig stinker i mellem. Behøver jeg sige andet end masker? Den film var virkelig syret! :)

Men ellers var det bestemt gode film i godt selskab. Kolde øl, varm kaffe, hårde stole, men til gengæld en rigtig blød madras. Vild kat, løbende zombier og halv-rotter på reolen.

Good times! :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#14923 evermind 16 år siden

Hey, Zombie Beachparty var awesome!! :-O

Luchadors, zombier, patter - hvad mere kan hjertet begære?!? :P

Just for reference smider jeg lige programmet:

Night of the Living Dead
Zombi 2
Shaun of the Dead
Return of the Living Dead
Dawn of the Dead (2004)
Dance of the Dead
Zombie Beachparty
Night of the Living Dead (1990)
Night of the Living Bread

og bonusforestillingen dagen derpå:
Død Snø
(som kommer på programmet igen engang, hvor alle deltagere har mulighed for at se med)

Og ikke et øje var tørt. Dance of the Dead må siges at være aftenens positive overraskelse - virkelig underholdende PROMbiekomedie! :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#14924 tiany 16 år siden

Har lige set Zombieland, det var lige min type humor.
Valar morghulis
Gravatar

#14925 evermind 16 år siden

Den er også skøn! :) Skal klart købes på blu-ray, når den kommer! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#14926 Bony 16 år siden

Enig.. Men den der med Zombie strandfesten og wrestlere får du altså for dig selv. Til trods for et par ret gode kamera-vinkler hist og her. :P

Og enig med "Dance of the dead". Den var sgu underholdende. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#14927 mr gaijin 16 år siden

Så er jeg endelig flyttet sammen med pigen efter laaaaaaaaaang tid med langdistance. Vi har boet lige ved siden af hinanden i Tokyo i et par år, men vi har aldrig boet i samme lejlighed.

Lejligheden lugter allerede meget bedre.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#14928 filmz-Bruce 16 år siden

#14927 Stort tillykke!!!

mr gaijin (14927) skrev:
Lejligheden lugter allerede meget bedre.

Ja de går hurtigt amok i rengøringsvanvid!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#14929 Thomsen 16 år siden

wimmie (14921) skrev:

Desuden kan vi spotte de der slet ikke kommer for zombiernes skyld men kun for the boobage.

Fordømt! Afsløret igen!

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#14930 rockysds 16 år siden

Har netop rundet en herlig filmweekend af med dagens 2. Rohmer-film, "Die Marquise von O...", der viste sig mere morsom end, jeg lige havde forventet. At den samtidig er både visuelt elegant samt velspillet, specielt af Edith Clever i titelrollen, gør den til en yderst behagelig oplevelse. "Comédies et Proverbes" venter forude. Glæder mig.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: