Gravatar

#15021 tiany 16 år siden

Jeg tilslutter mig wimmie og siger nr. 4

Kiksmann (15019) skrev:
Og på DR2 kommer der Ghandi på søndag, den husker jeg som en god film.

Det er også en god film :)
Richard Attenborough mener dog selv at ET burde have vundet Oscaren for bedste film det år, men det gør ikke Ghandi til en dårlig film.
Valar morghulis
Gravatar

#15022 elwood 16 år siden

Har ikke bestilt film i lang tid, så jeg har lige bestilt.

North by Northwest BD

Star Trek BD

District 9 BD

Den sidste har jeg ikke set endnu, men nu må jeg få den set.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15023 filmz-jonasgr 16 år siden

#19-21 Tak :)

David Lynch har en opdateret vejrrapport: http://www.davidlynch.com/dailyreport/index.html
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#15024 Twister 16 år siden

Købte selv District 9 på blu-Ray for et par dage siden. GLÆD DIG. Den er virkelig fed på Blu-Ray. Filmen i sig selv er også rigtig god synes jeg. Mockumentary stilen udnyttes perfekt.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#15025 Twister 16 år siden

Man kan da også godt benytte sig af DVD profiler uden at betale? Jeg betaler intet og har dermed mistet nogle funktioner, men det ser stadig ud til at jeg kan bruge programmet som opslagsværk til film samt arkiv til min filmsamling.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#15026 Steffan Rasmussen 16 år siden

Så vidt jeg husker er der et maks på 50 film i prøveversionen.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#15027 Kochie 16 år siden

Jeg har udskudt nattesøvnen med et par timer til fordel for Kevin Smiths (noget gamle) beretning om Jason Mewes vej ud af stofmisbrug. Jeg har læst en del narkomaner fortælle om deres kamp, men det er første gang, at jeg læser en fars/brors/vens/mands (på den mandlige måde) beretning om, hvordan et af de mennesker man agter allerhøjest smadrer sig selv igen og igen. Det var en fantastisk historie. Tårefremkaldende og pissesentimental (på den gode måde, the fat guy from Clerks er et geni)
Gravatar

#15028 wimmie 16 år siden

Han er godt nok også blevet en helt ny mand; Jason Mewes....næsten bogstaveligt talt; altså han er jo nærmest hot nu ;)

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#15029 Wangsgaard 16 år siden

Twister (15025) skrev:
Man kan da også godt benytte sig af DVD profiler uden at betale? Jeg betaler intet og har dermed mistet nogle funktioner, men det ser stadig ud til at jeg kan bruge programmet som opslagsværk til film samt arkiv til min filmsamling.

Jeg har betalt 150 kr for programmet og så har du det ubegrænset
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#15030 tiany 16 år siden

Wang (15029) skrev:
Twister (15025) skrev:

Jeg har betalt 150 kr for programmet og så har du det ubegrænset

Ja, jeg kørte også med det et stykke tid uden at betale, men jeg syntes ikke ville gå i spåner over at betale 130 kr (det var en god kurs) for det fulde program.
Og man får jo opdateringer og mulighed for at flytte programmet ligeså tosset du vil, med i prisen.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: