Jeg har faktisk lige opdateret mit DVD profiler. Jeg har ikke haft nogen problemer med det. det var pre-installed på min PC da jeg købte den og har ikke betalt for en registreringsnøgle så jeg bruger det sådan set bare som opslagsværk på de DVD/Blu-Rays jeg ejer, men det fungerer fint.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#15006 Hvordan har det skadet din gamle computer? Jeg har ikke haft problemer med det.
Kort tid efter, at jeg i sin tid geninstallerede programmet, begyndte den at te sig tosset. Jeg kunne ikke rigtigt se hvad det ellers skulle være, så skylden pegede automatisk på DVDprofiler. Men jeg vil sige, at jeg håber at jeg bare er en smule paranoid, for jeg var ret glad for det og brugte det tit.
Men så vil jeg prøve at hente det igen. HVIS denne laptop så begynder at brokke sig, så råber jeg vagt i gevær og fremprovokerer et 'noia anfald igen. :)
Men tak for svarene alle sammen. Så vil jeg da prøve med programmet igen. Det kan vel heller ikke passe, at jeg er den eneste der har oplevet noget bøvl med programmet. Det er også noget pænere og smartere end et Excel dokument. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Wow, det er da godt nok smart. Jeg var lidt betænkelig ved, at skulle tilføje alle filmene igen, men havde glædeligvis glemt muligheden for, at hente sit online-katelog. Nu er det kun cirka 80 film der skal tilføjes manuelt. Dejlig nemt. :)
Bony> Jeg havde også problemer med dvdprofiler som jeg ellers tidligere var glad for - det jeg har nu er ok men har ikke særlig mange funktioner. Jeg kan ikke lige huske hvad det hedder (er på arbejde), men kan lige smide et link når jeg kommer hjem...hvis du skulle få brug for det ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#..014 - Hvilke problemer havde du? Mine bestod mere i, at computeren gik helt ned, som ved et virus-angreb. Altså hver gang jeg brugte programmet frøs det hele til.
Du må da gerne smide det op. Det kan jo være, at der er nogen andre herinde der kan få glæde af det. Mener at kunne huske, at der var mange modstandere af at DVDprofiler kostede penge. Måske er de mere til det gratis alternativ? :)
EDIT: Ved jo i grunden ikke om det er gratis. Det har du jo ikke sagt noget om. :)
Den frøs også nogle gange ved mig - og så ville den ikke opdatere listen online - det var som om den ikke kunne få forbindelse til nettet selvom nettet fungerer fint.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Har lige været over og få intruduceret den skole hvor junior skal starte på efter sommerferien, og fået tjekket op på om han nu er registeret. Og på DR2 kommer der Ghandi på søndag, den husker jeg som en god film.
#15011 Twister 16 år siden
Jeg har faktisk lige opdateret mit DVD profiler. Jeg har ikke haft nogen problemer med det. det var pre-installed på min PC da jeg købte den og har ikke betalt for en registreringsnøgle så jeg bruger det sådan set bare som opslagsværk på de DVD/Blu-Rays jeg ejer, men det fungerer fint.
#15012 Bony 16 år siden
Kort tid efter, at jeg i sin tid geninstallerede programmet, begyndte den at te sig tosset. Jeg kunne ikke rigtigt se hvad det ellers skulle være, så skylden pegede automatisk på DVDprofiler. Men jeg vil sige, at jeg håber at jeg bare er en smule paranoid, for jeg var ret glad for det og brugte det tit.
Men så vil jeg prøve at hente det igen. HVIS denne laptop så begynder at brokke sig, så råber jeg vagt i gevær og fremprovokerer et 'noia anfald igen. :)
Men tak for svarene alle sammen. Så vil jeg da prøve med programmet igen. Det kan vel heller ikke passe, at jeg er den eneste der har oplevet noget bøvl med programmet. Det er også noget pænere og smartere end et Excel dokument. :)
#15013 Bony 16 år siden
#15014 wimmie 16 år siden
Jeg kan ikke lige huske hvad det hedder (er på arbejde), men kan lige smide et link når jeg kommer hjem...hvis du skulle få brug for det ;)
#15015 Bony 16 år siden
Du må da gerne smide det op. Det kan jo være, at der er nogen andre herinde der kan få glæde af det. Mener at kunne huske, at der var mange modstandere af at DVDprofiler kostede penge. Måske er de mere til det gratis alternativ? :)
EDIT: Ved jo i grunden ikke om det er gratis. Det har du jo ikke sagt noget om. :)
#15016 wimmie 16 år siden
#15017 wimmie 16 år siden
#15018 filmz-jonasgr 16 år siden
Kan ses her: Billeder
Jeg hælder mest til "Connected" (det sidste billede")
'Cause I'm evil"
#15019 Kiksmann 16 år siden
Har lige været over og få intruduceret den skole hvor junior skal starte på efter sommerferien, og fået tjekket op på om han nu er registeret.
Og på DR2 kommer der Ghandi på søndag, den husker jeg som en god film.
#15020 wimmie 16 år siden
Kan bedst lide nr. 4 :)