Gravatar

#15131 Kruse 16 år siden

Okay, jeg har tænkt mig at skifte brugernavn, så jeg vil bare lige være 110% sikker på hvordan jeg gør. Jeg laver en ny bruger, går ind på min profil med denne og ind under slet/fusioner og indtaster mit gamle brugernavn og kode. Og så beholder jeg alt min statistik, overvågede tråde osv., ikk?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#15132 DarkLight 16 år siden

Jeg har lige siddet og rodet med lydbøger, iTunes og iPods. I GUDER, en uskøn blanding. Det virker jo stort set ikke sammen.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#15133 Highland Park 16 år siden

heTTeh (15131) skrev:
Jeg laver en ny bruger...

Det behøver du ikke. Du kan vel bare ændre brugernavnet under "Rediger profil" i din nuværende brugerprofil. Det må være det nemmeste. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#15134 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg har lige set "Les Triplettes de Belleville", mand, en syret film.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#15135 Kruse 16 år siden

#15133: Du er desværre 2 min. forsent :(

Jeg opdagede det selv, lige efter at jeg havde gjort det....fandens også!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#15136 tiany 16 år siden

Anden var en succes - i hvert fald når man tænker på at det var første gang vi lavede det. Det havde været endnu bedre hvis der var stegt en smule mere fedt af og så skal kæresten lige lære hvordan man skære sådan en krabat ud. Men det er i hvert fald ikke sidste gang vi laver det.

Nu vil jeg slappe af og nyde aftenen med lidt håndbold.
Valar morghulis
Gravatar

#15137 Highland Park 16 år siden

#15135: Fint. :)
For at undgå alt for stor forvirring, vil det nok være en god idé, hvis det for en stund fremgår af din signatur, at det er dig, der tidligere hed heTTeh. ;)

Okay, billedet er selvfølgelig også en mulighed.
Gravatar

#15138 DarkLight 16 år siden

Highland Park (15137) skrev:
#15135: Fint. :)
For at undgå alt for stor forvirring, vil det nok være en god idé, hvis det for en stund fremgår af din signatur, at det er dig, der tidligere hed heTTeh. ;)

Okay, billedet er selvfølgelig også en mulighed.

Kigger nogen nogensinde på navne mere? :) Til gengæld tager det 14 dage at synce efter et billedeskift :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#15139 Highland Park 16 år siden

#15138: Tja, jeg lægger hvert fald mærke til, hvad folk hedder, og dermed også hvem jeg kommunikerer med her på Filmz. ;)

Hvad er det helt nøjagtigt, der tager 14 dage? Hvis jeg går ind i en hvilken som helst tråd, heTTeh har skrevet i, er billedet vel skiftet ud.
Gravatar

#15140 DarkLight 16 år siden

Når man kender billedet og har set det tilpas længere, begynder man kun at kigge efter det, fordi man hver hvilket navn der hører med.

Skifter personen så billede, så tager det 14 dage, at koble billedet og navnet sammen. Og ja, det var et humoristisk indlæg.

Skriv ny kommentar: