Gravatar

#15141 Kruse 16 år siden

Så har jeg fået skiftet brugernavn! Jeg valgte det simple og knapt så kreative, at bruge mit efternavn :)

Men tilgengæld er det sofistikeret(bilder jeg mig selv ind) og nemt at udtale ;)

#15140: Præcis! Jeg opfatter hurtigt billedet, og har med det samme en klar idé om hvem det er og hvordan han skriver. Når nogen så skifter billede, så bliver man et kort øjeblik forvirret og skal igennem alt det besvær med at læse brugernavnet ;)

Hvis jeg ser et billede med et lyseblåt(grønt?) og hvidt mønster, så er det Highland Park, og hvis det er en mand der poserer som en tiger(kat?), så er det DarkLight :P

"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#15142 Highland Park 16 år siden

DarkLight (15140) skrev:
Når man kender billedet og har set det tilpas længere, begynder man kun at kigge efter det, fordi man hver hvilket navn der hører med.

Det er selvfølgelig rigtigt, men jeg plejer nu at bemærke navnet alligevel, og desuden er det ikke alle, der har et letgenkendeligt profilbillede.

DarkLight (15140) skrev:
Skifter personen så billede, så tager det 14 dage, at koble billedet og navnet sammen. Og ja, det var et humoristisk indlæg.

Ah på den måde. ;)
Ja, det var jeg lidt usikker på, om det var. Jeg var faktisk ikke helt sikker på, hvad du i det hele taget mente med den sætning.

#15141: Det er et fotografi af mit moderigtigt, mønsterbarberede hår (på hovedet) - set ovenfra.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#15143 wimmie 16 år siden

Kruse (15141) skrev:
Så har jeg fået skiftet brugernavn!

Nooooooooo! Kruse var min gamle biologilærer der blev knaldrød i hovedet når han skulle undervise i "seksualundervisning" :-O
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#15144 Kruse 16 år siden

#15142: Ahhh, det giver jo meget mere mening nu....[/går stille baglens væk fra forummet, mens jeg nikker anerkendene med et nervøst blik i øjnene]

Nå, nu tror jeg at jeg vil se en film. Og det bliver Milk som jeg har glædet mig til at se lige siden den første trailer udkom.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#15145 wimmie 16 år siden

God idé - Milk er en rigtig god film - især fordi der er mænd der snaver ;p
Gravatar

#15146 dyg 16 år siden

Du mener "på trods af" og ikke "især fordi".
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#15147 wimmie 16 år siden

Nope :D

Gravatar

#15148 tiany 16 år siden

Efter at have set hvordan Danmark ikke kan spille håndbold - vil jeg nu se om jeg kan finde et eller andet opmuntrende og se i stedet.
Valar morghulis
Gravatar

#15149 Lady Arwen 16 år siden

#15145 - Kunne være jeg skulle tage mig sammen til at se den så ;D

Så er de føromtalte musical billetter blevet bestilt :D
Men så gik aftenen jo med at se en forfærdelig håndboldkamp (tsk tsk) efterfulgt af et afsnit af Barnaby, som jeg har set mindst en gang før. :D
Doctor Who <3
Gravatar

#15150 dyg 16 år siden

Længe efter Top Secret! sluttede sidder jeg stadigvæk og griner af den. Fantastisk film :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: