Gravatar

#15181 Ericmase 16 år siden

Må børn også komme med til Oscar-nat i Imperial den 07/03/10? :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#15182 wimmie 16 år siden

#15181 Børn? Hvilken alder mener du?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#15183 Ericmase 16 år siden

#15182 13 og videre der omkring. :)
Gravatar

#15184 wimmie 16 år siden

Hvis der ikke står nogle aldersgrænser derinde så er det vel ok - troede lige du mente små børn, hehe - det ville måske ikke være så fedt at de skulle være derinde en hel nat.
De gange jeg har været afsted har der været både teenagere og voksne.
Gravatar

#15185 DarkLight 16 år siden

Aaaaaaand we are stayng home :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#15186 Ericmase 16 år siden

#15184 Ja, det var det jeg mente: teenagere og voksne. :)

#15185 Arrr! Er i nu allesammen det? ;)
Gravatar

#15187 Twister 16 år siden

Er der ikke nogen der kan forklare mig hvad Oscarnight i biocity helt nøjagtig består af? Er det samme show der kører i de forskellige biocity (kommer selv fra randers og Biocity Randers viser Oscarshow 2010 ifl. deres kalender).
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#15188 davenport 16 år siden

Har lige dinget 26 med min pala... Nu skal jeg ud og ha en smøg og så er der satanedeme i seng!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#15189 wimmie 16 år siden

Jeg har været det i Århus og Odense og det har været meget ens. Man får et glas champagne og en pose med lidt godter. Så bliver der udtrukket genvister på sædenumre (genvisterne er dog skrumpet...desværre), og derefter viser de en oscarnomineret film.
Efter filmen ser man lidt red carpet og så hele showet.
Når det er slut er der morgenmad og kaffe :)

Ganske hyggelig måde at tilbringe natten på.
Gravatar

#15190 Twister 16 år siden

wimmie (15189) skrev:
Jeg har været det i Århus og Odense og det har været meget ens. Man får et glas champagne og en pose med lidt godter. Så bliver der udtrukket genvister på sædenumre (genvisterne er dog skrumpet...desværre), og derefter viser de en oscarnomineret film.
Efter filmen ser man lidt red carpet og så hele showet.
Når det er slut er der morgenmad og kaffe :)

Ganske hyggelig måde at tilbringe natten på.

Tak for informationen :) lyder da fint. Vil overveje det. Så må undervisningen mandag eftermiddag lige ofre sig ;). Så vit jeg husker er showet d. 7 Marts? Hvor lang tid plejer showet at vare (altså selve biocity arrangementet)?
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang

Skriv ny kommentar: