ouch det bliver sikkert hårdt. Men tror jeg vil give det en chance så. skal bare lige have hørt en kammerater om han vil med :) endnu engang takker jeg for informationen i disse sene timer. Nu tror jeg også det er på tide at komme i seng. Twister signing out
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Stod op i morges efter at have sovet halv dårligt hele natten. Tager bussen indtil byen fordi cyklen stadig er punkteret. Får så at vide da jeg kommer ned på kursus at vi har fri, fordi vores vejleder er på kursus. Jeg er så den eneste han ikke har ringet til - resten har han ringet og sagt det til. Så kan jeg så stå og vente i bidende kulde i 45 min på at kunne tage bussen tilbage igen. Det positive var at jeg kunne køre på samme billet, så jeg slap da for at betale 2 gange. - Pointen var at jeg skulle være blevet i min seng i morges og pleje min forkølelse
Jeg har lige set at Langballe trækker i land omkring sine udtalelser og ganske som sædvanlig, er der sikkert ingen konsekvenser for politikere, der kommer med så fucked up udtalelser - det bekræfter jo bare endnu en gang at det danske demokrati har spillet fallit.
Jeg håber på at der en dag kommer rigtige politikere igen.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Jeg har lige været nede på mit tidligere praktiksted for at hjælpe med at pakke kontoret sammen. Min chef fik sidste mandag at vide at han er fyret pr 31/1 efetr 15 års arbejde der, så det var trist at sige farvel.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#15191 wimmie 16 år siden
#15192 Twister 16 år siden
ouch det bliver sikkert hårdt. Men tror jeg vil give det en chance så. skal bare lige have hørt en kammerater om han vil med :) endnu engang takker jeg for informationen i disse sene timer. Nu tror jeg også det er på tide at komme i seng. Twister signing out
#15193 tiany 16 år siden
Så kan jeg så stå og vente i bidende kulde i 45 min på at kunne tage bussen tilbage igen.
Det positive var at jeg kunne køre på samme billet, så jeg slap da for at betale 2 gange.
- Pointen var at jeg skulle være blevet i min seng i morges og pleje min forkølelse
#15194 Highland Park 16 år siden
http://politiken.dk/kultur/film/article887726.ece
Resten af jurymedlemmerne udpeges i april.
#15195 evermind 16 år siden
#15196 Highland Park 16 år siden
Herligt! :D
#15197 filmz-Utyske 16 år siden
Jeg håber på at der en dag kommer rigtige politikere igen.
#15198 Highland Park 16 år siden
http://politiken.dk/udland/article887882.ece
Mon de medbragte stresstest?
#15199 lagoni 16 år siden
#15200 filmz-Bruce 16 år siden