Yep altså jeg ku ikke drømme om og se det på noget tidspunkt, men bare og læse de her citater hehe det er det rene guld, der er sågar en FB gruppe dedikerede til de her quotes.
8-)
....30
Jeg sidder lige pludselig og får lyst til Jolly 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sidder og venter på min produktionsgruppe dukker op. Kedeligt, Ja! Men om en halv time skal vi op og diskutere vores storyboard til vores kortfilm med vores professor.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Har lige set Them Crooked Vultures kommer på Roskilde...det er sgu ganske fedt. Dave Grohl fra Nirvana/Foo Fighters, John Paul Jones fra Led Zeppelin og Josh Homme fra Queen of the Stone Age/Eagles of Death Metal.
Men for dælen, hvor er det deprimerende og megairriterende at læse kommentarer på Facebook og Roskildes hjemmeside. Folk brokker sig helt afsindig meget. Af og til berettiget, men for det meste er det bare noget pis, de fyrer af.
Andre der har problemer med at få filmquizzen til at virke? Jeg kan godt logge ind, men kan ikke se billederne.
Ditto
Utyske (15935) skrev:
Jeg sidder og kigger lidt på HTC's nyheder fra MWC og det ser ud til at den nye HTC Desire bliver erstatningen for min Magic. :)
Kæresten er ved at overtale chefen til at han skal prøve den. Hvis det bliver en succes ser det også ud til at det bliver min den næste. Men jeg trænger også snart til en erstatning for min S730
#15931 elwood 16 år siden
Yep altså jeg ku ikke drømme om og se det på noget tidspunkt, men bare og læse de her citater hehe det er det rene guld, der er sågar en FB gruppe dedikerede til de her quotes.
8-)
....30
Jeg sidder lige pludselig og får lyst til Jolly 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15932 Twister 16 år siden
#15933 Skeloboy 16 år siden
Men for dælen, hvor er det deprimerende og megairriterende at læse kommentarer på Facebook og Roskildes hjemmeside. Folk brokker sig helt afsindig meget. Af og til berettiget, men for det meste er det bare noget pis, de fyrer af.
#15934 lagoni 16 år siden
#15935 filmz-Utyske 16 år siden
Jeg kunne godt have ønsket mig en lidt større skærm end 3,7", men ellers ser den sgu fristende ud.
#15936 tiany 16 år siden
Ditto
Kæresten er ved at overtale chefen til at han skal prøve den. Hvis det bliver en succes ser det også ud til at det bliver min den næste. Men jeg trænger også snart til en erstatning for min S730
#15937 Thomsen 16 år siden
Raketten i sin fulde højde på 42cm:
http://i524.photobucket.com/albums/cc324/Thomsen19...
Raketten får en velkomstkrammer af hjemmets zombie, selvom han hellere ville have haft braaaaains...
Hus-zombien er ret glad for sit nye legetøj. Desværre må han lugte sig frem, for han har fået orm i øjet:
#15938 Lady Arwen 16 år siden
#15934 - har haft det tidligere på dagen, men ingen problemer nu...
#15939 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15940 Thomsen 16 år siden