Gravatar

#15941 Highland Park 16 år siden

elwood (15931) skrev:
....30

Jeg sidder lige pludselig og får lyst til Jolly 8-)

Pudsigt. Jeg har fået lyst til et par modne frugter og et besøg i den lokale sauna.

#15937: Pokkers også, jeg kan ikke se titlerne på de bøger, du har liggende på bordet. :/

Men flot raket!

Billedtekst:
Rådden kærlighed ruster ikke.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#15942 Thomsen 16 år siden

Bøgerne på bordet? Det er bare et par fødselsdagsgaver. Tom Buk-Swientys Slagtebænk Dybbøl om krigen i 1864. Jeg er jo vokset op i Sønderborg, så slaget ved Dybbøl, og de konsekvenser, det fik for de lokale, har en hvis personlig interesse. De fleste af mine bedsteforældre har fx gået i tysk skole, fordi vi tabte landsdelen, og de var født før genforeningen i 1920.

Den anden er en eller anden bog om Smoothies, som jeg fik af min kusine. Jeg ved ikke rigtigt, hvorfor jeg skulle have den. Jeg får den nok aldrig brugt. Men den var sikkert billig, og den kan ikke byttes. :-)

Ikke så spændende. Der er mere sjov på det gamle kakkelbord, man måske lige kan ane bagved sofaen. Der ligger en stak på 7-8 fagbøger om horrorfilm lige nu. :-)

Billedtekst:
Rådden kærlighed ruster ikke.

Haha, ja, eller hvad med: Gammel kærlighed ruster ikke. Den rådner!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#15943 Highland Park 16 år siden

Fedt, tak Thomsen. Jeg er så pokkers nysgerrig.

Ja, jeg kan huske, at du er blandt dem, der har skrevet indlæg om sønderjyske middagsretter. :)
"Slagtebænk Dybbøl" - det er ellers lidt af en opsigtsvækkende titel.

Thomsen (15942) skrev:
Haha, ja, eller hvad med: Gammel kærlighed ruster ikke. Den rådner!

Mægtigt!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#15944 Kiksmann 16 år siden

Er der nogen som ved hvor man kan downloade nogle mix lyde til programmet Acoustica? Meget vigtigt at de er gratis :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#15945 Ericmase 16 år siden

Skal ind og se "Up in the Air" i København i morgen! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#15946 davenport 16 år siden

Tilbage hjemme efter over 10 timer på sygehuset. Den lille har det nogenlunde, og har pjattet en del rundt i dag. Men vil stadig ikke spise. Og heller ikke sove. Jeg tror det er fordi hun flere gange er blevet vækket ved at der kommer en sygeplejeske og gør et eller andet ved hende. Så før jeg kørte, faldt hun i en udmattet søvn.
Og vi blev flyttet fra enkeltstue med eget bad, til et dobbelt værelse, hvor der ikke var plads til os :/
Min mor kom heldigvis med højtbelagt!

Regner med at de må komme hjem i morgen, for det ser meget bedre ud i dag :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#15947 Kruse 16 år siden

#15946: Det lyder da dejligt. God bedring til den lille da :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#15948 Skeloboy 16 år siden

#15946 - det lyder som et par hårde døgn for jer alle.
Gravatar

#15949 Lady Arwen 16 år siden

#15946 - God bedring til den lille!

Min far ser Spise med Price på DR og er sikker på de lige snakkede om at fedtsuge bacon?! o_O
Doctor Who <3
Gravatar

#15950 davenport 16 år siden

Tak for de gode ord. Ja, det har været nogle hårde dage, må jeg sige.
Jeg gik frem og tilbage på hovedgangen på Kolding Sygehus med barnevognen, for at få hende til at sove. Og så er der et par hvalpe, der lader til at være på besøg et sted, der mener de skal ræse om kap i kørestole. Det er så vanvittigt respektløst, og bagefter ærger jeg mig over, at jeg ikke gjorde opmærksom på, at det ikke var en fucking børnehave.
Det var nok bedst at lade være, da jeg var ret strung out lige der..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: