Jeg vil gerne give Outbound ret i at sne er bedre end isslag, men det ændre ikke på at sneen gerne må forsvinde. Men okay I får jeres vinterglæde, men det skal også være væk dagen efter du tager afsted! ;)
Jeg sidder og er lidt imponeret over årets program (indtil nu) ved Jelling Musikfestival. De byder på en solid liste af navne: Elton John, Wolfmother, The Levellers, Dizzy M. L., Mew, CV Jørgensen, TV2, Rugsted & Kreutzfeldt, The Storm, Kim Larsen med flere.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Har fået at vide der ingen undervisning er idag :D Så nu sidder jeg og tjekker nettet mens jeg forsøger at bestemme mig for hvilke 3-4 film jeg vil købe imorgen. Indtil videre tænker jeg på at købe.
- Dancer in the Dark - Vertigo
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
En dejlig dag idag, det firma som jeg har haft så mange problemer med, betaler de penge til mig som de skylder og det uden at blinke :D så nu vil jeg åbne en budweiser :D mens jeg får skovlet sne af vores garage som har fladt tag.
#16281 cyberzed 16 år siden
#16282 tiany 16 år siden
Men okay I får jeres vinterglæde, men det skal også være væk dagen efter du tager afsted! ;)
#16283 dyg 16 år siden
#16284 cyberzed 16 år siden
#16285 tiany 16 år siden
#16286 Twister 16 år siden
- Dancer in the Dark
- Vertigo
#16287 Skeloboy 16 år siden
The Outsiders
36th Chamber of Shaolin
Drunken Master
Critters 1-4
Det er hvertfald dem, jeg har bestilt for nyligt...og afbestilt igen :)
#16288 Kiksmann 16 år siden
#16289 Skeloboy 16 år siden
Overvejer om jeg skulle blive sæddonor, og så lade de penge være mit DVD-budget...
...Sæd For DVD - projektet...
#16290 dyg 16 år siden