Gravatar

#16291 cyberzed 16 år siden

#16289 Sticky business :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#16292 Twister 16 år siden

Skeloboy (16289) skrev:
Sidder og har ingenting at lave på arbejde, så går nok snart hjem...

Overvejer om jeg skulle blive sæddonor, og så lade de penge være mit DVD-budget...

...Sæd For DVD - projektet...

brilliant plan! ;D

Forresten, er der nogen der kan fortælle mig om man kan se Manderlay uafhængigt af Dogville? Altså, kræver Manderlay at man har set Dogville først?
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#16293 Skeloboy 16 år siden

#16292 - det kan du godt. Der er selvfølgelig lidt referencer, og starten vil måske ikke give nær så meget mening. Men jeg vil da bestemt anbefale at se Dogivlle først, for de er begge rigtig fede
Gravatar

#16294 Twister 16 år siden

Skeloboy (16293) skrev:
#16292 - det kan du godt. Der er selvfølgelig lidt referencer, og starten vil måske ikke give nær så meget mening. Men jeg vil da bestemt anbefale at se Dogivlle først, for de er begge rigtig fede

Ok. Jeg skal også se dem begge. Jeg har bare mulighed for at hente Manderlay idag. Dogville får jeg nok først i weekenden.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#16295 dyg 16 år siden

Puh, det ser skidt ud for Cop Out. 13% på RT (29% for top critics) er ikke ligefrem noget godt varsel :S
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#16296 Kruse 16 år siden

#16295: Ja, godt ser det bestemt ikke ud :(

Men jeg havde det nu også lidt på fornemmelsen efter at have set et par trailere til filmen(eller faktisk allerede da filmen blev annoceret!). Jeg tror at Kevin Smith skal holde sig til at instruere de film han selv har skrevet. Selvom at det efter min mening også gik dårligt ved sidste forsøg(Zack and Miri).

Men jeg vil nu stadig gerne se den og give Kevin Smith en chance :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#16297 dyg 16 år siden

#16296 - Jeg synes nu hverken Z&M eller Jersey Girl var så dårlige, som mange gør dem til. Helt klart ikke Smiths bedste film, men stadigvæk ganske underholdende i min optik.

Denne film har jeg derimod knap så stor tiltro til, selvom den anden trailer virkede ganske sjov.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#16298 tiany 16 år siden

Jeg har stadig ikke besluttet mig for hvad jeg skal bruge aftenen på at se... min samling trænger til en seriøs opdatering, men så er det jo godt at jeg skal forbi stereo studio i morgen.
Nu vil jeg i stedet kaste mig over at lave aftensmad.
Valar morghulis
Gravatar

#16299 wimmie 16 år siden

Enig - både Z&M og Jersey Girl var udemærkede film - lidt til den søde side og ikke helt så Smith'sk som man kunne have håbet - er stadig mest til de "gamle" af hans film.

Cop Out så virkelig skuffende og plat ud - lignede en typisk "Buddy"-film á la Rush Hour...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#16300 wimmie 16 år siden

Også her....har næsten 500 film og kan ikke finde ud af hvad jeg skal se. Regner også med at tage et smut i Stereo Studio i morgen og håber på af finde lidt billigt film-guf :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: