Gravatar

#16541 Highland Park 16 år siden

davenport (16536) skrev:
Så blev min kat aflivet i nat. Den lå og skreg, så der var ikke andet at gøre. Så vi er lidt triste herhjemme i dag.

Det gør mig ondt at høre davenport. :(
Hvad sagde dyrlægen? Hvad var der galt?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16542 davenport 16 år siden

Den havde brækket nakken og nogle ribben. Den lå og vred sig kl. 1 i nat, og så kontaktede vi en pensioneret dyrlæge der bor i nærheden, der mente at det var definitivt slut. Så nu er den begravet ved mine svigerforældre.
Det føles noget tomt uden ham..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16543 evermind 16 år siden

#16542 Det gør mig sgu ondt at høre ... Skulderklap herfra. :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#16544 Thomsen 16 år siden

Overvejer at springe på denne omgangs Macheist. Jeg er dog egentligt kun interesseret i MacJournal og Tales of Monkey Island, og sidstnævnte lukkes der først op for, når de har passeret 50.000 solgte pakker. Måske skulle jeg give det et par dage mere.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#16545 evermind 16 år siden

Har lyst til en stille og rolig aften hjemme på sofaen med popcorn, et par øl og lidt film, men det er nu engang sjovere med lidt filminteresseret selskab.

Er nogen lidt spontane? Jeg skal nok beholde tøjet på. :)

Og jeg har også Troll 1+2, hvis det er! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#16546 Bony 16 år siden

Øv, lidt kort varsel. En anden gang er jeg sgu klar mate. Så ligger jeg vejen forbi den ret farverige bygning til en gang øl og lidt film-kiggeri. ;-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#16547 evermind 16 år siden

Yeah, jeg ved godt, jeg ikke altid er lige hurtigt ude, men man kan jo altid prøve. :)

Kan jeg i øvrigt lokke dig til at sende mig dit nr. til en anden god gang? Du kan evt. bare smide en sms til det nr., jeg i sin tid skrev i mailen om Z-dag.
Gravatar

#16548 davenport 16 år siden

Tak for tankerne :)

Evermind - flytter du ikke snart til Vejle, så kan vi jo hooke op med nogle film?
Gravatar

#16549 wimmie 16 år siden

Ja, flyt til Vejle - så skal jeg nok gøre det samme...ish.... ;)

Vi får besøg af en EDC-mand på tirsdag, som skal vurdere vores hus inden vi sætter det til salg. Han har allerede advaret os om at det vil være faldet i værdi, men vi håber bare at det ikke er alt for slemt.

Så hvis I kender nogen der står og mangler et godt, solidt, relativt stort, pænt og indflytningsklart hus på Vestfyn nær Assens og tæt på strand til ca. 1,4 mio. så sig endelig til :D

Sælges med sød hund ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#16550 davenport 16 år siden

Er der planer om noget siden i sælger ud af alt??
(Det næste bliver vel dine film???)

Skriv ny kommentar: