Gravatar

#16831 dyg 16 år siden

#16830 - Har du været væk?!?!? ;-)

Velkommen hjem, udover en bunke fødselsdagsbeskeder, så er du nok ikke gået glip af det store.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#16832 Scherlund 16 år siden

Har måske solgt mit TV. Det faldt ikke i god jord, da kæresten havde regnet med at se serier det meste af aftenen. Men det ændre ikke på at nu skal der nok shoppes nyt TV.

Gravatar

#16833 filmz-Martychris 16 år siden

Jeg er ved at blive hundesyg... kold sved, utilpas og rysteturer! Ubehageligt!
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#16834 Highland Park 16 år siden

It's the NSFW Japanese trailer for Gaspar Noé's 'Enter the Void'!
Jeg elsker japanske trailere! :D

Den 155 min. lange film skulle byde på POV, skulderskud og stroboskoplys ad libitum.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16835 Thomsen 16 år siden

Jeg var forbi retsmedicinsk i dag for at se min moster en sidste gang, efter hun er blevet lagt i kiste. Vi var bare mig og min søster og min mosters to børn. Det var trist, men også en meget god oplevelse sådan at kunne sige farvel under mere private former inden bisættelsen i morgen. Det var naturligvis også lidt underligt, sådan at stå op med bevidstheden om, at man i dag skal ind og se et dødt menneske. Ikke fordi det generer mig - jeg har set døde før - men det sætter alligevel resten af dagen i et specielt lys.

Bagefter tog vi på Vinyl Bar ved søerne og spiste lidt og drak kaffe. Her fik vi sendt onde øjne af adskillige mødregrupper, fordi vi havde erobret den populære sofagruppe, hvor de klart havde planlagt, at de skulle sidde. Desværre er vi enormt platte i vores familie, så vi gjorde en stor dyd ud af at drikke vores kaffe ekstra langsomt... :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#16836 davenport 16 år siden

Godt at få lov til at tage en rolig afsked. Jeg kondolerer.
Er du ok?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16837 Thomsen 16 år siden

#16836 - Ja, det går godt nok, men tak fordi du spørger. Nu har vi jo haft nogle dage at vænne os til det i, og selvom det selvfølgelig bliver virkeligt på en helt anden måde, når man sådan lige pludseligt står over hendes krop, så var det også en meget rar oplevelse. Vi ku' både fælde et par tårer og samtidigt grine af nogle af de ting, vi kom i tanke om om hende. Min moster var heldigvis bindegal, så der er masser af sjove minder at fortælle hinanden om. Det gør det hele nemmere.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#16838 davenport 16 år siden

Det er godt. Jeg kan høre din indgangsvinkel er den helt rigtige. De ydrer omstændigheder kan vi aldrig gøre meget ved, men det er det inden i os selv der tæller, og netop dér mindes du hende jo med et smil, og det synes jeg er flot.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16839 tiany 16 år siden

Har haft første arbejdsdag med normale arbejdstider i dag - det har jeg heldigvis også i morgen, mens jeg på fredag skal på arbejde fra 15-20.

I morgen skal jeg også til samtale om eftermiddagen, omkring et job jeg rigtig gerne vil have, men nu må vi se om det bliver til noget. Tror nemlig de har indkaldt rimelig mange til samtale.

Ellers så går det fint, men det er da lidt underligt at være i gang igen, især i et arbejdsmiljø hvor man bare for kastet alle mulige opgaver i ens retning. Har lige fået min jobplan fra jobcentret i går og kan se at min officielle "jobtitel/jobbeskrivelse" er: projektmedarbejder på international fundraising, ad hoc opgaver, samt deltagelse i løbende projekter. Det ser da lidt bedre ud på cv'et end lagerekspedient :D
Valar morghulis
Gravatar

#16840 Thomsen 16 år siden

Har lige nuppet en lille morfar (i min familie bedre kendt som en "onkel Jens"). Kæresten skriver opgave og skal aflevere i morgen, så hun må ikke forstyrres. Jeg tror, jeg vil lave noget varmt at drikke og prøve at se nærmere på "Tales of Monkey Island". Jeg købte det som en del af den seneste Macheist og har altid været en stor fan af de originale spil.

Skriv ny kommentar: