Bagefter tog vi på Vinyl Bar ved søerne og spiste lidt og drak kaffe. Her fik vi sendt onde øjne af adskillige mødregrupper, fordi vi havde erobret den populære sofagruppe, hvor de klart havde planlagt, at de skulle sidde. Desværre er vi enormt platte i vores familie, så vi gjorde en stor dyd ud af at drikke vores kaffe ekstra langsomt... :-)
Var der ingen skudveksling? Jeg har nemlig på fornemmelsen, at mødregrupperne stod bag røveriet for et par uger siden. Heldigvis slap ejeren fra det med livet i behold... det kunne let være gået grueligt galt.
Ja, det er vigtigt at tage ordentlig afsked. Selv fik jeg sagt farvel til min morfar, dengang han døde, og det var netop en stærk oplevelse med en bred vifte af følelser. Endvidere gjorde det døden til en langt mere håndgribelig størrelse for mig (dengang ca. 10 år gammel).
Dumme Scherlund (#..32) har solgt sit tv, så ingen Criminal Minds og SVU til mig. Øv. Nu vil jeg prøve at få skrevet lidt praktikrapport, men de ender nok med at blive til lidt læsning i The Lovely Bones.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Men det hjælper mig jo ikke nu! Jeg vil bare være mopset... Har dog fundet kage i fryseren, så helt ødelagt er aftenen ikke :)
#cyberzed - lidt forsinket tillykke med fødselsdagen :) Og velkommen tilbage til Danmark, du formår da lige at skræmme al kulden væk herfra. Ud med sig igen, jeg vil ha' vinter!
Jeg koncentrerer mig meget bedre efter mine serier! Det mener jeg i hvert fald selv :) Regner desuden med han får et nyt tv fredag og i morgen har jeg mit eget :)
Jeg fik i mandags afleveret specialekontrakt og synes nu jeg er gået lidt i stå. Det gik ellers fint ugen før, men må bare tage mig sammen. Sidder på skolen og skriver i løbet af dagen, det fungerer nogenlunde. Jeg har lånt en gammel pc der ikke kan gå på nettet, så jeg ikke bliver distraheret af filmz :)
Endelig er jeg enig i en ændring i retstavning.Jeg troede egentlig at ord som kollegie og studie var godkendte, jeg kan her godt se at en udvikling i sproget er naturligt og til tider godt. Jeg synes bare stadig det er tæt på idioti at mayonnaise må staves majonæse og roastbeef rostbøf.
Jeg har lige set på IMDB at "Mænd der hader kvinder" bliver udsendt i amerikanske biografer under titlen "The Girl with the Dragon Tattoo"! Det var godt nok en elendig titel!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
@16848: det er den engelske/internationale titel på romanen. De to andre romaner hedder The Girl Who Played with Fire og The Girl Who Kicked the Hornets' Nest.
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
#16841 Highland Park 16 år siden
Var der ingen skudveksling? Jeg har nemlig på fornemmelsen, at mødregrupperne stod bag røveriet for et par uger siden. Heldigvis slap ejeren fra det med livet i behold... det kunne let være gået grueligt galt.
Ja, det er vigtigt at tage ordentlig afsked. Selv fik jeg sagt farvel til min morfar, dengang han døde, og det var netop en stærk oplevelse med en bred vifte af følelser. Endvidere gjorde det døden til en langt mere håndgribelig størrelse for mig (dengang ca. 10 år gammel).
#16842 lagoni 16 år siden
#16843 Skeloboy 16 år siden
#16844 lagoni 16 år siden
#cyberzed - lidt forsinket tillykke med fødselsdagen :) Og velkommen tilbage til Danmark, du formår da lige at skræmme al kulden væk herfra. Ud med sig igen, jeg vil ha' vinter!
#16845 tiany 16 år siden
#16846 lagoni 16 år siden
Jeg fik i mandags afleveret specialekontrakt og synes nu jeg er gået lidt i stå. Det gik ellers fint ugen før, men må bare tage mig sammen. Sidder på skolen og skriver i løbet af dagen, det fungerer nogenlunde. Jeg har lånt en gammel pc der ikke kan gå på nettet, så jeg ikke bliver distraheret af filmz :)
#16847 lagoni 16 år siden
Endelig er jeg enig i en ændring i retstavning.Jeg troede egentlig at ord som kollegie og studie var godkendte, jeg kan her godt se at en udvikling i sproget er naturligt og til tider godt. Jeg synes bare stadig det er tæt på idioti at mayonnaise må staves majonæse og roastbeef rostbøf.
#16848 Kruse 16 år siden
#16849 Tenebrae 16 år siden
#16850 Kruse 16 år siden