Gravatar

#16851 davenport 16 år siden

Har Viasat på prøve på Profiber denne måned, så jeg har fornøjet mig med CL på 3+HD. Synes nu ikke der er stor forskel på HD signalet og det almindelige digitale signal, hvis jeg skal være ærlig. Jo jo, Schmeichels næse har da lidt mere edge enhancement, men det er sku ikke noget jeg får stramme løg af..
I gamle dage (før actual HD) fik jeg at vide, at man kunne se ansigterne på tilskuerne, fordi det var så fuldstændig fantastisk!!! men det har sku ikke meget hold i virkeligheden.
Synes det bedste HD signal jeg har er BBC-HD og Animal Planet HD.
3+HD var iøvrigt full, hvilket man kan se på deres logo. Hvis det ikke er full, er logoet gråt ift. gult ved full.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16852 HonoDelLoce 16 år siden

Jeg synes personligt, som du, at der er meget lidt forskel på Tv3+ og deres HD kanal..

Til gengæld er forskellen slående, hvis du ser på Tv2 Sport kontra Tv2 Sport HD og det samme med Canal+ Sport 1/2 kontra Canal+ Sport HD ..

Jeg blev gevaldigt skuffet, da Tv3+HD begyndte at sende..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16853 Thomsen 16 år siden

Drikker kaffe (so what's new?) og lytter til Tippers "Illabye" - et smukt og også en bittesmule creepy nummer, som har siddet fast i mit hovede, efter at jeg hørte det i et afsnit af "Criminal Minds" i går aftes. Nu fandt jeg heldigvis ud af, hvad det var.

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#16854 Lady Arwen 16 år siden

Har lige forsøgt mig med at lave is, nu er den i fryseren, så må vi jo se om den bliver god :D
Doctor Who <3
Gravatar

#16855 Scherlund 16 år siden

Har lige fået en opringning om at mit Pana 42G20 tv kommer i morgen. Så nu har jeg det som et lille barn dagen før juleaften.
Gravatar

#16856 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg prøver på at vende mig til det nye layout på Sun Times og i særdeleshed Eberts klumme.

Og så ser det ud til at Gerard Butler synker dybere og dybere. For pokker nogle fæle film han medvirker i for øjeblikket. Eller sådan ser det i hvert fald ud.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#16857 wiseguy 16 år siden

Er hjemme ved ungerne, som er syge alle 3!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#16858 Kiksmann 16 år siden

Er lige kommet hjem efter genoptræning, så nu vil jeg lave en frisk omgang mokka :D
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#16859 gi-jones 16 år siden

jonasgr (16856) skrev:
Og så ser det ud til at Gerard Butler synker dybere og dybere. For pokker nogle fæle film han medvirker i for øjeblikket. Eller sådan ser det i hvert fald ud.
Det har jeg også tænkt over. Jeg synes han er megasej, men han har godt noget skoddet den på det sidste.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#16860 filmz-jonasgr 16 år siden

#16859 Jeg synes slet ikke han passer ind i alle de romantiske komedier han fyrer afsted. Når han først kommer med hans britiske accent, ryger hele illusionen om at han er en storcharmør (som vist for det meste er prototypen i sådanne film).
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: