#17089 Fountain er den bedste af de tre. Hvad den handler om, bestemmes meget af, hvordan du forstår den, for den er ikke blot en lige ud af landevejen historie med en nem slutning. Man bør IKKE få noget forklaret af den, førend man ser den. Oplevelsen bør udrulles for én i uvidende tilstand. En af alle tiders mest ufortjent misforståede film.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Havde en god dag indtil kl.15.10 - min mor ringede mens jeg var på arbejde, men jeg nåede ikke at tage den, jeg ringede tilbage, men hun ville ikke fortælle mig noget før jeg kom hjem. Så kunne jeg godt regne ud hvor den bar hen ad, så jeg kom hjem til en telefonsamtale, hvor jeg fik at vide at min mormor er død.
Men efter at have stor tudet i 1½ time, så er en smule accept ved at finde sin vej ind i mit hoved - nu har jeg mest ondt af min morfar, som kommer til at være helt selv, da de heller ikke har den store vennekreds og det er kun få i familien der bor i samme by. Men sådan er livets gang desværre. Det lyder til at det ud over hendes egne børn, er min ældste storebror der tager det værst, men han er også blevet passet meget af min mormor som barn.
Har selvfølgelig meldt fra på arbejde i morgen, så har jeg en weekend til at bearbejde det og så skal hun nok begraves en gang i næste uge.
#17091 filmz-Bruce 16 år siden
Ked af at høre! Held og lykke med hende :(
#17089 Fountain er den bedste af de tre. Hvad den handler om, bestemmes meget af, hvordan du forstår den, for den er ikke blot en lige ud af landevejen historie med en nem slutning. Man bør IKKE få noget forklaret af den, førend man ser den. Oplevelsen bør udrulles for én i uvidende tilstand. En af alle tiders mest ufortjent misforståede film.
#17092 wimmie 16 år siden
Øv, det lyder bestemt ikke godt :(
Håber på det bedste...
#17093 tiany 16 år siden
Men efter at have stor tudet i 1½ time, så er en smule accept ved at finde sin vej ind i mit hoved - nu har jeg mest ondt af min morfar, som kommer til at være helt selv, da de heller ikke har den store vennekreds og det er kun få i familien der bor i samme by. Men sådan er livets gang desværre. Det lyder til at det ud over hendes egne børn, er min ældste storebror der tager det værst, men han er også blevet passet meget af min mormor som barn.
Har selvfølgelig meldt fra på arbejde i morgen, så har jeg en weekend til at bearbejde det og så skal hun nok begraves en gang i næste uge.
#17094 mr gaijin 16 år siden
Først sangen: "Jeg er lige kommet hjem (Tadaima, tadaima). Der er både sket sjove ting og kedelige ting i dag."
Teksten: Mennesker og hvede har i alle dage haft et godt forhold. (Nisshin Seifun er et mel-firma, der dog også producerer andre fødevarer).
Den irriterende høje stemme: Nisshin Seifun har 100 års jubilæum.
#17095 lagoni 16 år siden
#17096 gi-jones 16 år siden
#17097 rockysds 16 år siden
#17098 mr gaijin 16 år siden
#17099 evermind 16 år siden
Det gør mig ondt for dig og familien. Skulderklap herfra også.
#17100 Highland Park 16 år siden
Fornemt, mange tak. Så lærte jeg endnu en lille stump japansk; "tadaima tadaima". :D
#17093: Det gør mig ondt at høre tiany. I får en tanke med på vejen herfra...