Gravatar

#18141 Michael Andersen 15 år siden

elwood (18114) skrev:
Hey Michael forresten har du fået hørt Batman The movie scoret?

Mente også du fik det bestilt.

Jeg har hørt det en del de sidste par dage, synes det er meget hyggeligt, det er rigtig jazzede og silly 8-)

Ja det er god spas. Der er et par af rytmenumrene som hurtigt sætter sig på hjernen :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#18142 elwood 15 år siden

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18143 filmz-jonasgr 15 år siden

Faldt lige over [url= klip[/url] hvor Peter O'Toole bliver overrakt sin æresoscar. Godt nok i dårlig kvalitet, men det er der. Hvilken fornøjelse han er at lytte til.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#18144 davenport 15 år siden

Skal du selv male den Utyske? Eksperten anbefaler Citadel maling fra Games Workshop ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18145 filmz-jonasgr 15 år siden

Kan ikke lade være med at grine af Jimmy Fallon. De fleste har nok set klippet fra Emmy'en:
'Cause I'm evil"
Gravatar

#18146 davenport 15 år siden

Så er pigerne smidt i seng, barnets første sygedag er gennemført.
I morgen har jeg to coachingsamtaler inde i Kolding kl. 10 og 11 og så er det weekend. Det tror jeg lige jeg overlever.
Lige nu sidder jeg med et glas merlot, og bare nyder at der er rent og pænt, og har lyst til at spise noget kød... Det ser vi på...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18147 filmz-Utyske 15 år siden

#18144 -

Så langt er jeg ikke nået endnu. :)

Det tager noget længere tid at samle den, end jeg havde regnet med.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#18148 tiany 15 år siden

Glæder mig ligefrem til at skulle til tandlæge om en times tid. Håber de får det hele fikset så jeg igen kan indtage føde i normalt. Ellers kan det sgu gå hen og blive en lang weekend.
Valar morghulis
Gravatar

#18149 tiany 15 år siden

Det går så hen og bliver en lang weekend... :(

Plumpen sidder som den skal i min tand og det er åbenbart ganske normalt at man noget tid efter at have fået lavet hullet skal have 10 gange så mange smerter som inden hullet blev lavet :(

Så nu må jeg bare bide smerten i mig og spise normalt, da smerterne i følge tandlægen kan foresætte i op mod en måned.
Valar morghulis
Gravatar

#18150 filmz-jonasgr 15 år siden

Har set ugens afsnit af 30 Rock. Mon vi snart får [url= Hunter[/url] at se.
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: