men heller ikke alle kvinder er gode mødre nok til at sætte pris på, at fædrene gerne vil være der for deres børn.
Amen... Jeg er i en situation hvor min ex mener at hun skal bestemme alt, og jeg kan være med på hendes nåde. Og det mest frustrerende er at statsforvaltningen har spillet fallit, og ikke magter at overholde loven... Jeg har rettigheder, men ingen steder at gøre dem gældende.
Har selv været igennem rumlen og har haft diskussioner med bl.a. kvindefundamentalisten Lone Nørgaard, prototypen og selve legemliggørelsen af Cruella De Vil anno 2010, via kronik (skrevet på det tidspunkt jeg hadede kvinder mest) i Jylland Posten. Uanset lovgivning, så er man som mand pr. definition umynddiggjort i det øjeblik du træder ind i Statsamtet. Alle udtalelser skal gennem et filter først, nemlig "hvad siger eks'en".
Hvis eks'en har sit sig ond på én og hun ikke er narko- eller alkoholmisbruger, som er registreret for børnemishandling, så kan man køre hårdt mod hårdt og blive fucket i r.... uge ind og uge ud, eller man kan underkaste sig og tage det man nu kan få og så ellers koncentrere sig om, at barn/børn har det godt hos én selv.
Ligeret ... JA TAK!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Er lige kommet hjem efter at have set det gennemsnitlige tilskuertal i superligaen dale med nogle tusinde.
Ganske forventet og fortjent rykker det bedste AGF-hold siden 95/96 ned. En dybt pinlig sæson, der nu resulterer i, at Gyllerik endeligt ryger ud af klubben (hopefully inden dagen er omme, mon Ove vil tilbage til os?), samt at halvdelen af førsteholdet også forsvinder. Det skal nok blive hyggeligt.. Fodboldsæsonen 09/10 er allerede glemt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Hold kæft hvor jeg skuffet! Jeg er endelig kommet hjem fra en yderst pinlig indsats af EfB på Blue Water-arena. Foran 3-0, med bronze-medaljen nærmest hængende rundt om halsen, og så smider man det hele på gulvet. PINLIGT!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg bliver nødt til igen at brokke mig over speciale. Jeg har brugt det meste af weekenden ude på skolen i et ret svagt forsøg på at skrive og sender om lidt det der mest minder om tyve siders folkeskolestil til min vejleder. I morgen skal der bare holdes helt fri, sove slænge og så skal frygten for mødet tirsdag bare skubbes i baggrunden. Jeg hader specialeskrivning.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
nogen der gider at læse det og ikke stave fejl men bare hva i syndes
I saw you and dreams and fairytales were true , Then god named you Laura rose. The beauty and personality in one single human An angel was born … you!
White hair was like snow The eyes were like diamonds shining in the sun The lips were like Heavens sweetest candy The Body figure were like a master piece
Her heart is the most Beloved heart no anger and fear When im down and in sorrow an angel come an raise me up The angel have a heart and a mind ther is perfect
If you can see it you are not an Human but an lost soul You can blame her blame yourself
The is no happiness in you if you blame another
You my rose my angle my beauty I love you to the heavens and universe I will never let you go I will fight to the end and die if I must You are all worth it
Ja det er det første jeg har skrevet (:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#18451 danschier.dk 15 år siden
Amen... Jeg er i en situation hvor min ex mener at hun skal bestemme alt, og jeg kan være med på hendes nåde. Og det mest frustrerende er at statsforvaltningen har spillet fallit, og ikke magter at overholde loven... Jeg har rettigheder, men ingen steder at gøre dem gældende.
#18452 filmz-Bruce 15 år siden
Har selv været igennem rumlen og har haft diskussioner med bl.a. kvindefundamentalisten Lone Nørgaard, prototypen og selve legemliggørelsen af Cruella De Vil anno 2010, via kronik (skrevet på det tidspunkt jeg hadede kvinder mest) i Jylland Posten. Uanset lovgivning, så er man som mand pr. definition umynddiggjort i det øjeblik du træder ind i Statsamtet. Alle udtalelser skal gennem et filter først, nemlig "hvad siger eks'en".
Hvis eks'en har sit sig ond på én og hun ikke er narko- eller alkoholmisbruger, som er registreret for børnemishandling, så kan man køre hårdt mod hårdt og blive fucket i r.... uge ind og uge ud, eller man kan underkaste sig og tage det man nu kan få og så ellers koncentrere sig om, at barn/børn har det godt hos én selv.
Ligeret ... JA TAK!
#18453 wimmie 15 år siden
Enig med jer! Jeg har skam set mødre der er langt værre forældre end fædrene...og alligevel fik DE forældremyndigheden :/
#18454 dyg 15 år siden
Ganske forventet og fortjent rykker det bedste AGF-hold siden 95/96 ned. En dybt pinlig sæson, der nu resulterer i, at Gyllerik endeligt ryger ud af klubben (hopefully inden dagen er omme, mon Ove vil tilbage til os?), samt at halvdelen af førsteholdet også forsvinder. Det skal nok blive hyggeligt.. Fodboldsæsonen 09/10 er allerede glemt.
#18455 HonoDelLoce 15 år siden
Men til gengæld en rar dag for os FCK-fans (og så især mig, da jeg er stor Randers-sympatisør :) ) ..
Er du gal en spændende afslutning :)
#18456 Kruse 15 år siden
#18457 lagoni 15 år siden
#18458 Batsy 15 år siden
nogen der gider at læse det og ikke stave fejl men bare hva i syndes
I saw you and dreams and fairytales were true
, Then god named you Laura rose.
The beauty and personality in one single human
An angel was born … you!
White hair was like snow
The eyes were like diamonds shining in the sun
The lips were like Heavens sweetest candy
The Body figure were like a master piece
Her heart is the most Beloved heart no anger and fear
When im down and in sorrow an angel come an raise me up
The angel have a heart and a mind ther is perfect
If you can see it you are not an Human but an lost soul
You can blame her blame yourself
You my rose my angle my beauty
I love you to the heavens and universe
I will never let you go
I will fight to the end and die if I must
You are all worth it
Ja det er det første jeg har skrevet (:
#18459 Skeloboy 15 år siden
If you can see it you are not an Human but an lost soul
You can blame her blame yourself
Og så lige et par stavefejl også alligevel...nogen steder har du skrevet can, hvor jeg tror du skulle have skrevet can't...
og det hedder a human og a lost soul og du har skrevet angle i stedet for angel :)
#18460 Batsy 15 år siden