Der skal betales moms på varer, der sælges inden for EU. Der kan afkræves afgifter for varer, der importeres til EU. De priser, der er vist på hjemmesiden, er inklusive afgifter og/eller moms. Ordrer uden for EU kan være underlagt lokale skatter, importafgifter eller toldafgifter. AllPosters.dk er ikke ansvarlige for gebyrer, der opkræves af andre lande, da toldpolitikker kan variere meget fra land til land. Vi foreslår, at du kontakter dit lokale toldkontor for at få flere oplysninger. Bemærk også, at forsendelser på tværs af grænser kan være underlagt inspektion af toldmyndighederne.
Dermed sagt at de højst sandsynligt afsender fra USA :)
#18710 Den klassiske..."har du prøvet at genstarte?"
#18712 - ja. TV2 og DR er forpligtet til at være med til at lave film, og har haft meget stor magt over dansk filmproduktion, der er støttet af DFI. Det er rigtig glædeligt, at det er lavet om. Når jeg kommer hjem, kan jeg lige finde en artikel fra EKKO.
Det er da noget værre pis, han skriver i afsnittet om kulturel overbærenhed. Hvad med om han havde lidt indlevelsesevne og forståelse for andre kulturer i stedet?
Og i afsnittet Ledelsen ligger som redt, synes jeg sgu også, han er forkert på den. En jury skal aldrig nogensinde tage hensyn til publikum og popularitet. Og bare fordi man er kendt, så er det jo ikke ensbetydende med, at man altid laver den bedste film...
#18714 Synes der er lidt for meget smagsdommeri i hans artikel, der er ikke noget positivt at sige om dem der har vundet. Det er en lang hylende smøre om hvad han mener der er rigtigt og forkert.
Skriver opgave i almen didaktik om hvordan man kan skabe rammer for udvikling af elevens selvstændighed i undervisningen... Gaaaaaab - just shoot me already.
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Nå, men bortset fra medlidenhedsdrab på andre eksamensramte, så sidder jeg og skriver (og skriver... og skriver) på en opgave om horror i et evolutionspsykologisk og neurovidenskabeligt perspektiv. Jeg mangler stadigvæk at finde på en mundret titel.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#18711 cyberzed 15 år siden
Dermed sagt at de højst sandsynligt afsender fra USA :)
#18710 Den klassiske..."har du prøvet at genstarte?"
#18712 cyberzed 15 år siden
#18713 Skeloboy 15 år siden
#18714 Skeloboy 15 år siden
Det er da noget værre pis, han skriver i afsnittet om kulturel overbærenhed. Hvad med om han havde lidt indlevelsesevne og forståelse for andre kulturer i stedet?
Og i afsnittet Ledelsen ligger som redt, synes jeg sgu også, han er forkert på den. En jury skal aldrig nogensinde tage hensyn til publikum og popularitet. Og bare fordi man er kendt, så er det jo ikke ensbetydende med, at man altid laver den bedste film...
#18715 Highland Park 15 år siden
#18716 cyberzed 15 år siden
#18717 Skeloboy 15 år siden
#18718 weebs 15 år siden
#18719 Thomsen 15 år siden
There you have it...
Nå, men bortset fra medlidenhedsdrab på andre eksamensramte, så sidder jeg og skriver (og skriver... og skriver) på en opgave om horror i et evolutionspsykologisk og neurovidenskabeligt perspektiv. Jeg mangler stadigvæk at finde på en mundret titel.
#18720 Skeloboy 15 år siden