Gravatar

#18721 Thomsen 15 år siden

Jep. Kognition og de autonome responssystemers behandling af filmoplevelsen. Det evolutionspsykologiske kommer så ind som en forklaringsmodel på, hvorfor vi behandler oplevelsen, som vi gør.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#18722 Highland Park 15 år siden

#18717: Jeg burde nok have skrevet "til ikke at købe EKKO", for naturligvis rummer bladet lidt af interesse fra tid til anden. Det er bare ikke meget, og det er ofte alt for kort og overfladisk behandlet.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#18723 Skeloboy 15 år siden

#18721 - uden jeg er meget inde i det, så er jeg helt sikker på, du har læst noget af Torben Grodahl...

Men jeg er faktisk begyndt at tænke over en titel, for det er altid sjovt:), savner lidt at skrive opgaver
Gravatar

#18724 Skeloboy 15 år siden

#18722 - har nu været glad for det. Men du har ret, normalt er der 1-2 artikler, som er rigtig interessante. Kan komme i tanke om to på det år, jeg havde det: om medieforliget og så havde EKKO anmeldt filmkonsulenterne, det var også meget interessant.
Gravatar

#18725 Highland Park 15 år siden

#18724: Jeg slæbte jo mit dvaske korpus ind til "Paranormal Activity"-forpremieren i Grand Teatret, fordi man fik det nye EKKO med i prisen, og jeg var ret nysgerrig grundet en Miyazaki-artikel, som desværre viste sig knap nok at være fem flade ører værd. Flot layout men tyndt indhold.

Ellers har jeg kun læst enkelte artikler og interview på hjemmesiden.
Gravatar

#18726 Skeloboy 15 år siden

#18725 - hehe, hvis du baserer din erfaring af EKKO på den ene artikel, så skal du nok revurdere det lidt..:). For den var rigtig tynd, men det er alle de andre artikler ikke.
Gravatar

#18727 Skeloboy 15 år siden

Er i gang med endnu en ansøgning...til et job, der passer rigtig godt på mig. En blanding af kommunikation og projektleder indenfor kulturen. Er blevet god til at ringe og stille spørgsmål, så jeg håber da, der kommer lidt mere skred i tingene nu...

Det er så i Herning, men det går nok.
Gravatar

#18728 Highland Park 15 år siden

#18726: Det gør jeg skam ikke, men når en artikel fremhæves på forsiden og i omtalen af det nye nummer, så forventer jeg et vist minimum af indholdsrigt stof.
Der var nu indtil flere tynde artikler i bladet.
Gravatar

#18729 mr gaijin 15 år siden

Bruce (18694) skrev:
Slæk på kravene, 30 timers arbejdsuge, mindre i løn, ingen moms på madvarer, flere i arbejde, mindre forbrug, mindre overgreb på kloden, mere tid til film!

I saa fald er din fjende storkapitalen og spekulanterne.

Jeg er helt med dig. Skal vi oprette et nyt parti? Antivaekstpartiet kunne det hedde.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#18730 filmz-Bruce 15 år siden

#18729 Jeg har aldrig sagt, at mit ståsted ikke er problematisk :) Jeg er stor tilhænger af den liberale tankegang, men jeg er også imod vækst som det endegyldige mål for succes. En stille og rolig reduktion af timer og løn, indtil samfundet indretter sig herefter, også mht. lån, priser etc. og så til gengæld ingen moms på madvarer. Så en 1-2% reduktion i væksten i en 5-10 årige periode, ville jeg skrive under på.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: