Gravatar

#18731 lagoni 15 år siden

#Thomsen - hvad er det egentlig du læser?

Jeg sidder på skolen og skriver praktikrapport. Kom i går lige i tanke om jeg hellere må få den lavet, da den skal godkendes før jeg må aflevere mit speciale midt i september. Med sommerferie for underviserne var det ved at ahste. Men jeg har på to dage fået skrevet de ti sider den minimum skal være, så nu er jeg lige ved at fylde det sidste ud og flytte lidt rundt på afsnit. Bliver lækkert at få afleveret, så kan jeg (forhåbentlig) koncentrere mig lidt bedre om speciale.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#18732 Kiksmann 15 år siden

cyberzed (18711) skrev:

#18710 Den klassiske..."har du prøvet at genstarte?"

Jaja den skulle skam genstartes, det skal alle servere jo engang imellem, bare ikke efter de er fundet de 5 år, det bliver jo et rent helvede hvis den ikke starter op igen.
Men min opgave var noget andet, kunden har en masse varenummere som jeg skulle løbe igennem, og lukke dem ned som de ikke benyttede mere. Sjovt nok var der så ikke lige nogen som nævnte hvor mange varenumre de havde, det var lige en ekstra bonus oplevelse :D

Nu vil jeg ud og løbe en tur inden bilen skal gøres rent ;)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#18733 Thomsen 15 år siden

Skeloboy (18723) skrev:
#18721 - uden jeg er meget inde i det, så er jeg helt sikker på, du har læst noget af Torben Grodahl...

Joda. Han er ret god til at "plugge" sine egne tekster, og da han er min vejleder på opgaven, så der er ingen vej uden om. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#18734 filmz-jonasgr 15 år siden

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#18735 tiany 15 år siden

Efter at vores internet ikke virkede hele dagen i går er vi nu tilbage med fuld kraft.
Det vil også sige at jeg endelig kan få hentet en bunke dimse-dutter til min nye mobil (HTC Legend).

Ellers har hele dagen gået med et møde med vores baltiske samarbejdspartnere og det samme står på programmet i morgen, inden jeg begiver mig til jobsamtale kl.13.30.

I den forbindelse har jeg lige udført en personlighedstest - og til trods for at de pointere at der ikke findes rigtige eller forkerte svar, så er der altså nogle ting man ikke svare man er :D
Valar morghulis
Gravatar

#18736 Skeloboy 15 år siden

Fra 1. juli kan jeg kun se DR1, DR2, TV2, TV2 Norge, TV4 og ZDF...
Gravatar

#18737 filmz-Bruce 15 år siden

#18736 Hvad klager du over? Så har du fuld adgang til Hansi Hinterseer!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#18738 filmz-jonasgr 15 år siden

Har lige læst Brian Orndorfs anmeldelse af Micmacs, som han kalder fremragende. Jeg kan rigtig godt lide Jeunet, så det er opmundrende med sådan en anmeldelse.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#18739 Skeloboy 15 år siden

Damn...tænk hvis man havde en film med disse på rollelisten:
John Barrymore
Lionel Barrymore
Joan Crawford
Douglas Fairbanks
Lillian Gish
Harold Lloyd
Mary Pickford

Og det er så...har lige fundet ud af, at de alle er extras Ben-Hur: Tales of Christ fra 1925. I publikum under væddeløbet.
Gravatar

#18740 davenport 15 år siden

Synes ikke landsholdet kæmper helt som de skulle for de få flybilletter i morgen.

Men der var der sgu lige mål!!!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: