Gravatar

#18741 Kochie 15 år siden

Jubler over at Malk De Koijn endelig har annonceret, at de agter at lave endnu en plade.
Gravatar

#18742 lagoni 15 år siden

Jeg er lgie kommet tilbage fra et arrangement for de frivillige ved Odense Filmfestival, hvor jeg lammetævede de andre i filmquiz. Så jeg er nu den glade vinder af et par filmfestivalunderbukser, en pakke plastikglas og en masse lilla balloner :) Der var også nogle film, men dem fik de andre på holdet, da jeg enten havde dem eller havde set dem.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#18743 Twister 15 år siden

Er lige kommet hjem efter at have set Armadillo. Fremragende film!
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#18744 Skeloboy 15 år siden

lagoni (18742) skrev:
Jeg er lgie kommet tilbage fra et arrangement for de frivillige ved Odense Filmfestival

Ah, hov...har da glemt at melde mig til igen...men jeg kan dæleme ikke helt finde ud af det...skal jeg bruge fem ud af de otte feriedage på OFF10...eller skal jeg ikke...
Gravatar

#18745 filmz-jonasgr 15 år siden

Farcen om M.I.A. vli ingen ende tage. Efter at hun har tweeted journalistens telefonnummer (under det påskud at folk troede det var hende selv), har journalisten nu taget til genmæle og sagt at det ikke kommer bag på hende, da M.I.A. er en provokatør.

Se det er også en måde at svare igen på journalister.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#18746 lagoni 15 år siden

#44 - du skal da med! Der er også kommet mange flere frivillige, så du kan sikkert holde lidt mere fri under festivallen.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#18747 gi-jones 15 år siden

Så er jeg efterhånden ved at være godt anspændt. Svært at koncentrere sig på arbejde... Lørdag nærmer sig med hastige skridt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#18748 dyg 15 år siden

Jeg er lige kommet hjem fra arbejde, og vil nu se slutningen af Team America, som jeg faldt i søvn til i aftes. Derefter skal hele lejligheden ryddes op, for der er satme rodet lige nu. Og kl. 19 står den så på vinsmagning!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#18749 tiany 15 år siden

Har sat til møde omkring budgettet på et EU-projekt hele formiddagen, det var godt nok kedeligt.
Lige over middag var jeg så til jobsamtale, det gik fint nok - men de har så lige ringet og sagt at de har valgt en der havde brancheerfaring og havde været i tilsvarende stilling, så det blev heller ikke mig denne gang.
Valar morghulis
Gravatar

#18750 tiany 15 år siden

ups dobbelt post
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: