Gravatar

#18761 filmz-Utyske 15 år siden

Er der nogen herinde der ved om det er til at få fat i soundtracket til "Le Samouraï"?

Det er sgu lækker musik. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#18762 Benway 15 år siden

#18761 Er det ikke det her?:

http://www.amazon.com/Samourai-Aventuriers-Fran%C3...

Det kan være, det kan skaffes billigere.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#18763 filmz-Utyske 15 år siden

#18762 -

Det er også hvad jeg har fundet frem, men jeg vil gerne være sikker på at jeg får fingrene i det rette og så kan det jo være at jeg kan finde det, når jeg skal til Frankrig i juli. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#18764 Skeloboy 15 år siden

#18760 - jeg tror noget af det skyldes, at personalet for det meste ikke må bruge magt.
Gravatar

#18765 filmz-jonasgr 15 år siden

Har set nogle fantastiske tenniskampe i dag. Det har været ganske spektakulært med lange 5-sæts kampe, hvor det hele har bølget frem og tilbage og vi virkelig for set spillernes følelser.

Dejligt at Kirilenko, Caro Woz og Dementieva vandt hos kvinderne. Og så håber jeg at Aravane Rezai vinder i morgen.

Og hos herrerne håber jeg på Novak "Noel" Djokovic eller Andy Murray.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#18766 Kruse 15 år siden

Så er der fandme U2-koncert på DR1! Nice :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#18767 Lady Arwen 15 år siden

Har lige opdaget at Collectormania kommer til Kbh igen, håber jeg kan få tid til at tage derover igen... David Prowse og Kenny Baker kommer :D
Doctor Who <3
Gravatar

#18768 Bony 15 år siden

Jeg har lige bestilt "Where the wild things are" på blå og nu er det på hovedet i seng, da jeg skal på arbejde i morgen tidlig. I morgen klokken 13.30 har jeg dog sommerferie.

Det bliver skønt! Så er det festivaltid, øl-tid og så skal der ses i bunkevis af film (vejret bliver garanteret skidt alligevel)...
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#18769 Thomsen 15 år siden

#18767 - Ja, jeg læste det også forleden på Søren Jacobsens blog. Jeg håber, at der kommer lidt flere udstillere end sidste år og især, at der kommer lidt mere horror. Robert Englund var der selvfølgelig sidst, men de fleste andre gæster og stort set alle udstillerne havde med sci-fi at gøre.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#18770 gi-jones 15 år siden

Så er dagen for premieren oprundet. Jeg vågnede tidligt, og sommerfuglene sprang på mig fra samme øjeblik jeg slog øjnene op. De viser ingen nåde de små skiderikker. Jeg anser normalt mig selv for et ganske selvsikkert menneske, og der skal meget til at slå mig ud, men tanken om 150 forventningsfulde skuespillere, påhæng, andre filmfolk og familie, der allesammen bare sidder og venter på at se hvad det er jeg har satset de sidste 4 år af mit liv, samt en større formue, på er alligevel lidt nervepirrende.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: