Held og lykke med det hele, det skal nok gå godt. Ha' en hyggelig aften i mørket sammen med Filmz-slæng & co. Jeg ser den desværre ikke til forpremieren, men jeg glæder mig til at se den på et senere tidspunkt. Måske er man så heldig, at vinde et eksemplar til næste julefrokost? ;-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg er lige kommet hjem efter en rigtig hyggelig dag i selskab med bl.a. evermind, cyberzed, elwood og ikke mindst gi-jones, samt en del af castet og crewet fra gi-jones' film Mord På Mere End Én Måde.
Først var vi alle samlet i biografmørket, hvor der var galla premiere på førnævnte film. En film, der klart fortjener mine varmeste anbefalinger!
Efter filmen hoppede cast, crew, venner og wannabes videre til Café Hollywood, hvor der blev hygget indtil for kort tid siden.
#18771 Bony 15 år siden
Held og lykke med det hele, det skal nok gå godt. Ha' en hyggelig aften i mørket sammen med Filmz-slæng & co. Jeg ser den desværre ikke til forpremieren, men jeg glæder mig til at se den på et senere tidspunkt. Måske er man så heldig, at vinde et eksemplar til næste julefrokost? ;-)
#18772 gi-jones 15 år siden
#18773 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18774 cyberzed 15 år siden
#18775 filmz-Bruce 15 år siden
#18776 filmz-Bruce 15 år siden
#18777 filmz-Bruce 15 år siden
#18778 gi-jones 15 år siden
#18779 wimmie 15 år siden
Håber alt går perfekt i aften - glæder mig til at høre hvordan det hele forløb. Held og lykke og mor jer godt :)
#18780 dyg 15 år siden
Først var vi alle samlet i biografmørket, hvor der var galla premiere på førnævnte film. En film, der klart fortjener mine varmeste anbefalinger!
Efter filmen hoppede cast, crew, venner og wannabes videre til Café Hollywood, hvor der blev hygget indtil for kort tid siden.
Et lille stemningsbillede fra aftenens hygge. På billedet ses Maja Muhlack og gi-jones.