I dag har jeg været på eventyr i den konkurrerende landsby. De ligger inde med indkøb og sågar børnehaver, så lige nu er de mest attraktiv, men vi er på vej!! Nå, jeg var der fordi der i Hallen blev afholdt en slags sammenkomst, hvor folk byttede ubrugeligt skrald. De kaldte det "loppemarked", dog var der et glimrende fravær af de små kryb.. Derefter, og efter at min mor havde købt gamle bamser til DKSBF, gik vi på sportspladsen, hvor der blev afholdt børnedyrskue, hvilket vil sige at forskellige børn fremviste deres dovne kaniner. En formastelig mand udstillede sine bier, der var løse, så det var ikke et hit. En udmærket feature var det opstillede fadølsanlæg, som jeg efter megen møje og besvær, fik lov at sætte mig i nærheden af. Alt i alt en fuldstændig vanvittig dag. Helt forrykt!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Så kom jeg også hjem fra aftenens strabadser. Det blev lige til lidt forskelligt affejring af begivenheden efter en vellykket premiere. Er godt nok smadret nu, men skriver lidt om det i morgen. I sleep now!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#18782 - Løse bier? Nu har man hørt det med. Han kunne da i det mindste have haft dem i snor (eller "tråd" hedder det vel?) Forhåbentligt havde han poser med til at samle deres bi-klatter, så andre ikke skulle gå og træde i dem?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
# 18784 - Godt at høre det gik godt - Tillykke - Ville godt have deltaget men havde ikke noget sted at sove, og heller ikke penge til togbilletten, men du/I var i mine tanker ;)
# 18786 - Sagde du "bier" så kan man vel hente ideer' fra Wicker Man ;)
Jeg kan kun tilslutte mig nayze om dagen igår, fed premiere og total hygge på cafeen bagefter...nårh ja og så så vi jo også en film :) Absolut en film der kan anbefales til det danske folk.
Jeg har endelig bestemt mig for en a-kasse (MA), men kan åbenbart ikke få studiemedlemsskab, hvis man ikke har studiejob. Jeg skal lige ha' ringet i morgen og høre om det passer. Er det normalt?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#18781 filmz-Utyske 15 år siden
#18782 davenport 15 år siden
I dag har jeg været på eventyr i den konkurrerende landsby. De ligger inde med indkøb og sågar børnehaver, så lige nu er de mest attraktiv, men vi er på vej!!
Nå, jeg var der fordi der i Hallen blev afholdt en slags sammenkomst, hvor folk byttede ubrugeligt skrald. De kaldte det "loppemarked", dog var der et glimrende fravær af de små kryb..
Derefter, og efter at min mor havde købt gamle bamser til DKSBF, gik vi på sportspladsen, hvor der blev afholdt børnedyrskue, hvilket vil sige at forskellige børn fremviste deres dovne kaniner. En formastelig mand udstillede sine bier, der var løse, så det var ikke et hit.
En udmærket feature var det opstillede fadølsanlæg, som jeg efter megen møje og besvær, fik lov at sætte mig i nærheden af.
Alt i alt en fuldstændig vanvittig dag. Helt forrykt!!!
#18783 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#18784 gi-jones 15 år siden
#18785 supernatural 15 år siden
Imorgen (mandag), skal jeg ned og købe en ordentlig røvfuld dvd'er til min samling :)
Bliver rigtig godt :)
Så lige nu stener jeg herinde og på youtube :P
#18786 Thomsen 15 år siden
#18787 Takfornu 15 år siden
# 18786 - Sagde du "bier" så kan man vel hente ideer' fra Wicker Man ;)
#18788 cyberzed 15 år siden
#18789 lagoni 15 år siden
Jeg har endelig bestemt mig for en a-kasse (MA), men kan åbenbart ikke få studiemedlemsskab, hvis man ikke har studiejob. Jeg skal lige ha' ringet i morgen og høre om det passer. Er det normalt?
#18790 tiany 15 år siden