Gravatar

#18911 lagoni 15 år siden

Så er Baconnaise kommet til Danmark.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#18912 Skeloboy 15 år siden

#18910 - ah jo, begge to...den første er cool, 2000 er plat
Gravatar

#18913 tiany 15 år siden

Lokkede familien til at holde fri 1½ time tidligere, da jeg stadig har det forfærdeligt. Undre mig om jeg måske har fået hedeslag i går til fodbold uden at opdage det og det måske er derfor.
Valar morghulis
Gravatar

#18914 cyberzed 15 år siden

#18913 I følge dem jeg har mødt med hedeslag så er man ikke i tvivl når det er der
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#18915 tiany 15 år siden

#18914 Jeg har også selv prøvet det og tror det egentlig heller ikke... Men nogen af symptomerne er de samme.
Valar morghulis
Gravatar

#18916 Skeloboy 15 år siden

Har fået en ekstra regning på varme på 4000 kr......dvs. har brugt for 8500 kr's varme på 1 år...67 kvm...5 rum med radiator...er det normalt?

Og skat mener også, de vil lønindholde fra mine dagpenge...har dog set dem et budgetskema, der viser, at jeg ikke kan. Men hvis de er uenig, så er det virkelig nogle fesne måneder, jeg går imøde...

Det kræver noget højt og brutalt metal
Gravatar

#18917 tiany 15 år siden

#18916 Det med varme regningen lyder voldsomt, men vi har selvfølgelig haft en kold vinter.

Efter en time på øje har jeg nu også udviklet feber, så det var i hvert fald ikke hedeslag :D
Men rimelig nitte tidspunkt at blive syg på. Kæresten er kørt ind og hente noget mad, for efter ikke at have spist hele dagen er jeg begyndt at blive lidt sulten, så håber jeg at jeg kan holde det indenbords..
Valar morghulis
Gravatar

#18918 supernatural 15 år siden

Ser Lost sæson 5 :P
Gravatar

#18919 lagoni 15 år siden

Undrer mig lidt over at America's Funniest Home Videos på Kanal5 sponseres af Armadillo. Synes normalt man kan se bare en lille sammenhæng mellem sponsor og program (Maybelline sponserer tøseserier, Becel kokkeprogrammer osv), men kan ikke se en fornuftig sammenhæng her...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#18920 mr gaijin 15 år siden

#18919 Måske er det et specialafsnit af America's Funniest Home Videos, hvor de skyder på talebanere? Eller også synes de bare, at krigen i Afghanistan er en superlang sjov home video.
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: