Gravatar

#18921 Skeloboy 15 år siden

Sidder og ser Inside The Actor's Studio på 3+ med The Simpsons-castet...de er godt nok 3. gang, men det er stadig godt
Gravatar

#18922 elwood 15 år siden

Jep, bare træls de klipper væk til klip fra serien, når de snakker en del af gangene jeg synes det er så sjovt og se dem fremføre stemmerne. Julie Kavner ser man f.eks. ikke mens hun snakker.

Kan stadig huske hvor overrasket jeg blev da jeg fandt ud af at Bart var voiced af en kvinde 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18923 lagoni 15 år siden

#..20 - måske er hjemmevideoenbranchen lige så hård som krigs? Det giver ingen mening lige meget hvad.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#18924 filmz-jonasgr 15 år siden

#18921-22 Jeps ser det også, det er sgu ret skægt. Yardley Smith har godt nok en speciel stemme, man kan godt forstå at hun er Lisa når man hører hendes normale stemme.

Det er i øvrigt en fantastisk serie; altså "Inside the Actors Studio". Kan det for øvrigt passe at ældre afsnit af "The Simpsons" er blevet restaureret. Altså således at animeringen er blevet optimeret. Jeg synes nemlig jeg har set nogle af de første afsnit i serien som så ud til at være det, idet at jeg nu har set den originale animering. Men det kan selvfølgelig også bare være øjet der bedrager.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#18925 Skeloboy 15 år siden

#18924 - det virker som om, der er kommet ny animering til. Har set det samme
Gravatar

#18926 elwood 15 år siden

Nogen gange smider de også de nye coush gags ind før de gamle episoder har jeg set.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18927 Lady Arwen 15 år siden

#18921 - havde ikke set programmet før, det var da supergodt, synes nu som elwood at det er irriterende at de viser klip fra serien istedet for at filme skuespilleren, når de "fremførte" stemmerne. Det var så fint da Bart ringede til Moe :D
Doctor Who <3
Gravatar

#18928 evermind 15 år siden

Skelo: Er din termostat i stykker? Havde på et tidspunkt problemer med noget sådant. Der var også både dårlig isolering udadtil og ikke isolerede rør, hvor varmen fra de andre lejligheder løb igennem, hvilket også påvirkede aflæsningen. Det resulterede ligeledes i en høj efterregning - som min daværende kæreste og jeg dog slap for at betale ved at melde udlejeren til LLO, da så mange forhold i ejendommen ikke var i orden.

Anyway, en efterregning på 4000 er sgu voldsomt. Hvor jeg bor nu og har boet de sidste par år, har jeg altid fået penge retur, og min lejlighed går for at være 68 kvm., så selv om jeg måske ikke er den person, der fyrer mest, synes jeg, det er værd at undersøge, om der er ordentligt isoleret, eller der evt. er andre misforhold, der kan påvirke aflæsningen, hvor du bor.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#18929 davenport 15 år siden

Hold da kæft en dag...
8.30: Til scanning. Det viser sig at Obersten er gravid, og at der er et 8mm menneske inde i hende. Termin 19. januar, GULD! Vi har haft fertilitetsproblemer, og nu kører det. Hun er 2 mdr. henne. :D

13.30: Efter pigerne er puttet til en velfortjent eftermiddagssøvn, læser jeg LotR i 3 timer, mens jeg sætter en urtesuppe over, der skal koge til aften.

18.00: Udlejer kommer forbi og opsiger os pro forma, da der måske er nogen der vil købe vores lejemål. Han giver os så en måned gratis, fordi vi er er flinke og gode lejere. Intet er ´sikkert endnu.

Ind-i-mellem: Oberstens 2 mostre har på samme tid fået konstateret brystkræft, og det fylder en del i dagens forløb...

Den lille er pyldret hele dagen, og nu går jeg sgu i seng... Har heldigvis fri i morgen pga. nævnte ting..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18930 tiany 15 år siden

#18929 tillykke med den kommende familie forøgelse :)
De andre nyheder er jo knap så positive. Men har man ikke et år inden man skal være ude af sin lejlighed når man får sin kontrakt opsagt ?
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: