Er lige faldet over noget kode i en af vores kerne-komponenter der virkelig skræmmer mig over min forgænger...3 funktioner der gør det samme...bare implemeteret 3 gange...oh dear...ud over det så er det standard funktionalitet i .NET han valgte selv at implementere...*facepalm*
#18916 - Jeg har selv fået en efterregning på ca. 3000. Det er nogenlunde dobbelt op fra min a conto-indbetaling (som i forvejen er sat for lavt) for 76m². Men vi har også brugt MEGET varme i år, så det skal nok passe.
Hm, har lige opdaget en ret lang revne i kanten af loftet! Enten er 2x,03 meter stuk ved at falde ned, eller også kommer overboen snart på uanmeldt besøg. Det ser i hvert fald ret voldsomt ud. :-/
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Lige nu slapper jeg af inden jeg skal mødes med mit kortfilm-produktions-crew klokken 4. Idag skal vi have de forskellige settings på plads så vi er klar til at shoote alle scenerne i løbet af lørdag, søndag.
Overvejer om man lige skulle snuppe en film inden man tager af sted :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#18916 - Jeg har selv fået en efterregning på ca. 3000. Det er nogenlunde dobbelt op fra min a conto-indbetaling (som i forvejen er sat for lavt) for 76m². Men vi har også brugt MEGET varme i år, så det skal nok passe.
Hm, har lige opdaget en ret lang revne i kanten af loftet! Enten er 2x,03 meter stuk ved at falde ned, eller også kommer overboen snart på uanmeldt besøg. Det ser i hvert fald ret voldsomt ud. :-/
Leder efter min Deacon Frost-solcreme, mens jeg spekulerer på, om ikke det er tid til kaffe... det er bare sådan en pokkers svedig fornøjelse her i sommervarmen.
Tillykke med de 8mm davenport. Var det et vådeskud?
#18931 Skeloboy 15 år siden
#18932 filmz-Bruce 15 år siden
#18933 lagoni 15 år siden
#18934 cyberzed 15 år siden
</nerd-rant>
#18935 Thomsen 15 år siden
#18936 Thomsen 15 år siden
#18937 Twister 15 år siden
Lige nu slapper jeg af inden jeg skal mødes med mit kortfilm-produktions-crew klokken 4. Idag skal vi have de forskellige settings på plads så vi er klar til at shoote alle scenerne i løbet af lørdag, søndag.
Overvejer om man lige skulle snuppe en film inden man tager af sted :)
#18938 Kochie 15 år siden
Hvad byder du uventede gæster?
#18939 Thomsen 15 år siden
Han er den her ældre arbejdsmandstype, der stadigvæk kun går i tøj fra Kansas.
#18940 Highland Park 15 år siden
Tillykke med de 8mm davenport. Var det et vådeskud?