Gravatar

#18941 Thomsen 15 år siden

Gode plakater kommer åbenbart i stimer. Jeg har allerede mere eller mindre brugt denne måneds tant-og-fjas-budget på det sæt lobbycards fra den svenske exploitation-perle THEY CALL HER ONE EYE, jeg skrev om forleden. Men nu er der selvfølgelig dukket en masse gode tilbud op: Hvad med fx en original, italiensk "due-fogli" (100x140cm) fra Dario Argentos SUSPIRIA med den sjældne og flotte grafik af en balletdanser, der står i en sø af blod (jvf. coveret på den nye, engelske udgave)? Eller hvad med den endnu mere sjældne danske plakat fra Fulcis ZOMBI 2? Eller en repremiereplakat fra 1949 fra Tod Brownings FREAKS? Så mange plakater, så lidt penge...
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#18942 Highland Park 15 år siden

Good news everyone!:
Du behøver ikke længere hælde vodkaen i øjet
http://uniavisen.dk/campus/du-behoever-ikke-laengere-haelde-vodkaen-i-oejet skrev:
Til glæde for læserne bidrager Universitetsavisens journalistpraktikant fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole da også gerne med det mere intelligente fif i stedet at hælde vodka i et område af foden, der har meget tynd hud, nemlig i fordybningen i indersiden af svangen.

Redaktionens journalistpraktikant hævder hårdnakket, og ud af egen påståede erfaring, at det faktisk virker, og, hvis man bare giver det lidt tid, giver en mere effektiv beruselse uden spild af vodka i fordøjelsessystemet – det koster nemlig energi og vodka at optage vodka i blodbanerne via tarmen.

Hvad mon der sker, hvis man hælder det i øret?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#18943 davenport 15 år siden

Tak for lykønskningerne :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18944 Benway 15 år siden

#18943 Har først nu set nyheden om den kommende familieforøgelse, men du skal også have et tillykke med herfra. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#18945 Lady Arwen 15 år siden

#18943 Også tillykke med den kommende familieforøgelse herfra :)

Fik i forgårs mit kamera retur, efter det har været til reparation i en måned. Inden det havde den allerede en gang før været sendt 1 måned af sted til reparation, hvor de havde skiftet skærmen istedet for optikken, som egentlig var meningen. Så efter 2 måneder får jeg så mit kamera, og opdager at en eller anden kegle har ridset kameraet ved siden af skærmen. Nu er jeg sådan en person, der altid passer utrolig godt på mine ting (mht. ridser osv), så det er supertræls, at man nu har et helt nyt kamera, der svarer til en udstillingsmodel, fordi nogen har syntes, at det da lige skulle have en lille ridse. Nå så klager jeg naturligvis til ekspedienten (det er i Expert i Kolding), men det kan der sandelig ikke gøres noget ved, for så skal det sendes ind en gang til, og så fortæller han at de ikke vil fikse det, når det kun er en "lille ridse" æv æv og atter æv. Har nu sendt klager til butikken, butikskæden, stedet hvor de har fikset den og fabriktingen... Specielt også fordi at nogle af ekspedienterne har opført sig super dårligt overfor mig og min mor, bl.a. har en af dem råbt "Sviner du mig til" ind i telefonen til min mor, selvom hun udelukkende havde fortalt ham om forløbet med kameraet og aldrig nævnt noget om hverken ham eller andre i butikken...

Sorry for det lange indlæg :D skulle lige havde afløb for vreden :D
Doctor Who <3
Gravatar

#18946 NightHawk 15 år siden

# 18943 -

Også et stort tillykke med den lille ny herfra. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#18947 Highland Park 15 år siden

Lady Arwen (18945) skrev:
Har nu sendt klager til butikken, butikskæden, stedet hvor de har fikset den og fabriktingen... Specielt også fordi at nogle af ekspedienterne har opført sig super dårligt overfor mig og min mor, bl.a. har en af dem råbt "Sviner du mig til" ind i telefonen til min mor, selvom hun udelukkende havde fortalt ham om forløbet med kameraet og aldrig nævnt noget om hverken ham eller andre i butikken...

Sejt! De skal ikke tro, at de kan slippe afsted med så elendig en service.
Du skal helt klart have pengene tilbage for den første reparation. Læs evt. mere her:
http://www.forbrugerraadet.dk/raad-alle/alle/raad0...

Det lyder dog som om, at du har helt styr på dine forbrugerrettigheder. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#18948 Thomsen 15 år siden

#18945 - Give'em hell!! :-)

Æv, jeg oplever nogle underlige kognitive forstyrrelser i øjeblikket. Jeg skriver normalt med mit helt eget hjemmestrikkede 2-4 fingersystem, og jeg skriver egentligt rimeligt hurtigt. Jeg har normalt overhovedet ikke behov for at kigge på tastaturet, når jeg skriver, for tasternes placering ligger fast i baghovedet. Selvfølgelig kan der komme enkelte tastefejl, når det går meget hurtigt, men for det meste er det minimalt. Sådan har det været i mere end 20 år - lige indtil de sidste par måneder. Nu laver jeg konstant fejl og bytter rundt på bogstaverne, hvis jeg ikke holder øje med keyboardet. Hvad værre er, at det også lader til at gå igen, når jeg skriver noget i hånden. "En" bliver pludseligt til "ne" for eksempel. Det er pænt skræmmende.

Jeg har så lige snakket med min hoveddoktor i Ringsted, og det lader til, at de kognitive forstyrrelser, man kan pådrage sig i forbindelse med sådan en seriøs omgang depression, som jeg havde for en 4-5 år siden, kan tage temmelig mange år om at komme i orden igen. Og selvom det tilsyneladende fungeret normalt i hverdagen, så skal der ikke ret meget til at bringe problemerne op igen. Det er åbenbart helt almindelig eksamenstress, der nu fucker min hjerne op, så jeg kommer til at bytte rundt på bogstaver. Det gør det jo ikke ligefrem lettere at skrive min opgave. :-)

Nå, forhåbentligt går det i sig selv, når eksamen er overstået.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#18949 lagoni 15 år siden

#..48 - typisk det kommer frem lige under eksamen. Det lyder ikke rart, håber det går væk snart.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#18950 DarkLight 15 år siden

Tillykke til Davenport! Hvor flytter du så hen?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: