Gravatar

#2791 Highland Park 15 år siden

#2790:
Haha! :D
Ja, det har jeg også prøvet. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2792 gi-jones 15 år siden

#2788, #2789: ha, det er sgu en munter effekt. Har sjovt nok aldrig hørt om det, eller tænkt over det før. Har lige leget lidt med det:

www.eyesdata.dk/miniBrabrand.jpg
www.eyesdata.dk/MiniVegas.jpg

Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2793 elwood 15 år siden

#2792 haha genialt gi-jones, det skal jeg også lige rode lidt med imorgen bare lige for at prøve det af.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2794 elwood 15 år siden

Sidder og ser Striptease filmen på en eller anden svensk eller norsk kanal kan aldig kende forskel på dem.

For satan hvor er Burt Reynolds pinlig sjov i den film som Kongressmedlem, et "ømt" syn da han vader rundt i sit værelse i lille cowboyd outfit.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2795 filmz-Bruce 15 år siden

Jeg er fuld som en allike, fordi min nabo igen har postet diverse Carlsberg trendy øl i min kæft og fulgt op med Irish Coffees ad libitum. Fuck!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2796 mr gaijin 15 år siden

#2795 Sagsøg ham!

Jeg fik den geniale ide at bage en kage kl. 2 i nat efter en solid omgang juleøl. Den blev selvfølgelig brændt på toppen og dej-agtig i bunden. Men bortset fra det smager den ganske fint også dagen efter.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#2797 filmz-Bruce 15 år siden

#2796 Puha ... har lige været inde hos ham igen og skældt ham ud :) Det er dæleme godt gået, sådan at lave kage kl. 2 :) Der savlede jeg og snakkede usammenhængende.

Naboen skulle iøvrigt have en blu-ray afspiller, så fik overtalt ham til at købe en Samsung BD-P2500 til hans aldrende Panasonic PT-AE700, som dog kun kan vise 720p. Den var ankommet i går, men i 720p flimrede den. Spurgte til hans 15m HDMI kabel og ganske rigtigt, er det fra en tid, hvor HD ikke lige var de datamængder, som kunne transporteres. Den virkede fint i 480p, så vi så Taken i stereo og 480p :) Fik så lige testet idag med et HDMI kabel jeg havde og vupti ... virker. Så nu skal han have et nyt HDMI kabel :)

Men har nu lånt hans Samsung BD-P2500 til iaften, så nu skal den testes ordentlig ud og Taken får lige et re-run.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2798 dyg 15 år siden

#2797 - Du har givet mig lyst til at gense Taken (nej, der skulle ikke meget til..). Jeg vil fluks hoppe ind og tænde for monsteret.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2799 elwood 15 år siden

En af mine bekendte var lige forbi med Sinbad, nu hørte jeg jo folk snakke om den i afstemningstråden, så jeg tænkte den ku jeg lige slappe af med i aften.

Skal sikkert også ha den på dvd, men indtil nu nøjes jeg lige med og låne den af ham.

nåja og så er jeg igang med projekt badeværelse clean up, og er ved den mid level boss der kaldes WC, ohh jeg hader den.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2800 DarkLight 15 år siden

Hvad i alverden er End-Level Boss'en så?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: