Gravatar

#641 tiany 16 år siden

Er lige kommet hjem fra Kulturnat i Kolding, hvor jeg hjalp mine forældre med at promovere bueskydning i Kolding. Overvejer meget seriøst at tage buen op igen efter 7 års pause, er jo blevet hel inspireret her under OL.
Men kom også hjem med en stak dvder så nu ved jeg hvad jeg skal resten af aftenen, men først en kop kaffe.
Valar morghulis
Gravatar

#642 elwood 16 år siden

Har Cola'en på Køl og chipsposen klar, 16 Blocks kommer på Dr her om små 20 min.

Kan godt være det ikke er en af Bruces bedste film, men jeg har ikke set den og så er det sikkkert god afslapning, hvertfald bedre end Under Siege som jeg finder lidt kedelig, selv om det sjovt at se "Monk" kan ikke huske skuespillernes navn, som en normal person.

Btw fik lige set lidt af Talent 2008 på Dr1.

Det er jo den danske udgave af Britains Got Talent/America Selv de to "værter ham fra det tidligere boogie tv, de efterligner de der to engelske værter fuldstændig med deres opførelse og kommentar.

Det eneste jeg fandt underholdene ved det Show, var Peter Ålbecks små stærke kommentare.

Fordi showet ikke er live giver det mulighed for en skamfuld klipning med tilhørene musik.

F.eks. Da ham Spastikeren havde danset, og man så han forlod salen med sin mor spillede de James Blunt's "You're Beautiful"

Jeg kan godt se hvorfor de valgte det, men jeg synes da det er lidt neværdigene, hvis han er Spasstiker, burde han da netop blive behandlet som alle andre mennesker, det mener jeg da er en større respekt, end at få ham til og fremstå som en tårepressene fortælling.

Måske det bare mig der opfattede det sådan.

Suk, hvor er Dansk Tv underholdning sunket langt ned, Giv Mig Eleva2'eren og Husk lige Tandbørsten tilbage, eller et af Jarlens gamle Talkshows (hans interview med Take That hvor de bliver overdynget med Bamser er Priseless)

Nå nu starter filmen snart.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#643 tiany 16 år siden

ak ja Husk lige Tandbørsten - hvor savner vi at blinke med lyset og danse tequila
Valar morghulis
Gravatar

#644 elwood 16 år siden

#643 man må sige de stoppede på toppen, mens folk stadig husker det soom en succes, deres små gags undervejes i showet.

Casper "hejsa hvor kommer i fra... ok og i tror i skal vinde den store rejse... men næh det skal i ikke.. nej fordi i skal afsted lige nu til en lille sydhavs ø for 2, flyet står og venter på jer"

noget i den stil, det var så festeligt og se, og deres lille konkurrence hvor folk sku smide ting udfra deres altan genialt.

Akk ja 90'erne der forstod man sig sku på godt tv underholdning for hele familien.

Har en joke med mine venner hver gang snakken falder på de her realiti shows der er i tv.

Jeg fortæller om at jeg går og pusler med mit eget realitytalent show, som jeg overvejer og sælge til tv3 eller kanal 5, showet går ud på at nogle folk skal finde på deres eget reality show, og præmien er self at det bliver lavet. men her kommer så udfordringen fordi hvad er der tilbage og lave.

Deltager "ja hvad nu hvis man tog en bondemand som så sku finde sig en kone"

Njeeeee done next!

Jo altså vi ku tage en kvinde som tidligere var en mand og så...

NMjeee done next!

Alle show's der kommer nu er variationer af eksisterene, okay nu har vi haft Americas Next top model, ahh så laver vi Model akademiet, eller også en konkurence blandt tøjdesigner.

Hmm beauty konkurrencerne er lidt for kedelig, hvad skal vi finde på bing! vi laver en beuaty konkurrence med talent show, for mor og datter, så får vi automatisk catfight undervejs, ratings up yes så køre vi.

Og hvis alt andet slår fejl smider vi bare De unge fra det nedlagte Ungdoms hus ud på en øde ø, og kalder det Jagthuset extreme med vores ale sammens Thomas Mygind I kaki Shorts så er lørdagens serietal reddet suk...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#645 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg væddede en gang med nogle af mine venner om, at jeg ville deltage i popstars hvis der nogensinde kom en audition i Aalborg. Det skete heldigvis ikke og det var nok også det bedste :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#646 wimmie 16 år siden

Nu vil de jo til at sende det der "Sandhedens Time" (moment of truth) her i DK. Det har åbenbart været en stor "succes" i USA - et af de programmer som alle hader men millioner af mennesker alligevel ser. Hvis der er andre end mig der ikke kender det, så handler det om at folk foran deres venner og familie (og resten af verden) bliver hooket til en løgndetektor for åben skærm, og så skal de svare på intime og pinlige spørgsmål. For hver gang de svarer korrekt har de chancen for at vinde penge, og hvis de svarer forkert (lyver), ryger de ud :)
Det er allerede meget omdiskuteret herhjemme, da det åbenbart har ødelagt folks ægteskab, venskaber og familieliv... jeg havde aldrig hørt om det før, så jeg You-tubede lige nogle klip, og jeg må indrømme at selvom jeg synes det var det værste gang reality-bras, så var det da meget underholdende at se folk afsløre deres såkaldte hemmeligheder for åben skærm bare for at vinde penge... :P

Jaja, lad det da bare komme til DK - vi danskere er jo lige så penge-og mediegriske; jeg er nu stadig glad for at jeg ingen tv-kanaler har - jeg kommer nok ikke til at græde over ikke at kunne se det.

Dét at skulle tage stilling til, hvorvidt jeg synes progammet er amoralsk kan mit hovede slet ikke rumme lige nu...Tror bare jeg smækker en film på :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#647 tiany 16 år siden

Vi stod på mit arbejde og diskuterede det en dag.
En sagde hvorfor det var de skulle til at sende Robinson ekspeditionen igen, så sagde jeg fordi der er en folk idioter der bliver ved med at se det, det samme gælder med Paradis Hotel.
Og så blev de alle fornærmet, for de fulgte gladligt med i Paradis og som jeg sagde så længe der er folk der er dumme nok til at se programmerne ligeså længe bliver de ved med at lave dem.

Er egentlig lidt træt, tror jeg går i seng - mojn ses imorgen
Valar morghulis
Gravatar

#648 elwood 16 år siden

Sidder lige og ser 1up show, ohh Dead Space mmm.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#649 filmz-jonasgr 16 år siden

Så længe folk ikke ved hvordan man snyder en løgndetektor kan det sikkert være ganske underholdende for nogen.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#650 DarkLight 16 år siden

Bager. Eller dvs prøver. Har lige spredt 100 gram 5-kornsblanding ud over mit køkkengulv...

EDIT: Og lytter til Blood On the Tracks.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: