Gravatar

#37861 the_paki_don 13 år siden

bhs

Fordi nanochippen fra Apple fungerede rigtig godt i den tid, du brugte Apples produkter, men de må have haft en fejl i den trådløse opdatering, som sikrede, at du blev fåragtig i din Apple observans.

Klør det i nakken?
Gravatar

#37862 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden

#37858 -

Hva'! Mødes i virkeligheden? Hvilken fæl og unaturlig tanke...
Gravatar

#37863 bhs 13 år siden

Nej, det gør det ikke, men det gør det måske i din, bitre bitre mand.
Gravatar

#37864 the_paki_don 13 år siden

utyske

Hold da kæft, de to gange vi har haft købmandshandler må have været skidehårde for dig... :( ;)

bhs

Jeg havde ønsket, at du havde skrevet "fisse" i stedet for "mand".

:D

Gravatar

#37865 Takfornu 13 år siden

#37859 Regn, sne, storm eller slud - Rigtige filmzer støtter hinanden og rykker ud :) - Kommer også gerne til Jylland, men finanserne tillader det blot ikke lige pt. :(

#37862 Voice over: " The Horror - The Horror ..." synes jeg at høre i hans hoved :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#37866 Takfornu 13 år siden

Sad lige og tyggede tv-programmet for i aften igennem og så at DR K endnu en gang vise en perle af en film - Hvis man ikke har set den så kan jeg anbefale City of Life and Death som de viser og senere også Rouge - dejligt med en kanal som viser kvalitet ... uden afbrydelser :)
Gravatar

#37867 the_paki_don 13 år siden

City of Life and Death er en mesterlig film! Kender ikke Rouge...
Gravatar

#37868 Takfornu 13 år siden

Jow det gør du sikkert når jeg skriver det er Krzysztof Kieslowskis Trois couleurs: Rouge ;)
Gravatar

#37869 Steffan Rasmussen 13 år siden

the_paki_don (37867) skrev:
City of Life and Death er en mesterlig film! Kender ikke Rouge...

Det er Kieslowskis Rød.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#37870 the_paki_don 13 år siden

Og jeg vælter tilbage for at trække min udtalelse tilbage, for jeg har jo også set den, men nu er det der. Sort på cremefarvet baggrund. :(

Skriv ny kommentar: