Fordi nanochippen fra Apple fungerede rigtig godt i den tid, du brugte Apples produkter, men de må have haft en fejl i den trådløse opdatering, som sikrede, at du blev fåragtig i din Apple observans.
#37859 Regn, sne, storm eller slud - Rigtige filmzer støtter hinanden og rykker ud :) - Kommer også gerne til Jylland, men finanserne tillader det blot ikke lige pt. :(
#37862 Voice over: " The Horror - The Horror ..." synes jeg at høre i hans hoved :)
Sad lige og tyggede tv-programmet for i aften igennem og så at DR K endnu en gang vise en perle af en film - Hvis man ikke har set den så kan jeg anbefale City of Life and Death som de viser og senere også Rouge - dejligt med en kanal som viser kvalitet ... uden afbrydelser :)
#37861 the_paki_don 13 år siden
Fordi nanochippen fra Apple fungerede rigtig godt i den tid, du brugte Apples produkter, men de må have haft en fejl i den trådløse opdatering, som sikrede, at du blev fåragtig i din Apple observans.
Klør det i nakken?
#37862 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
Hva'! Mødes i virkeligheden? Hvilken fæl og unaturlig tanke...
#37863 bhs 13 år siden
Nej, det gør det ikke, men det gør det måske i din, bitre bitre mand.
#37864 the_paki_don 13 år siden
Hold da kæft, de to gange vi har haft købmandshandler må have været skidehårde for dig... :( ;)
bhs
Jeg havde ønsket, at du havde skrevet "fisse" i stedet for "mand".
:D
#37865 Takfornu 13 år siden
#37862 Voice over: " The Horror - The Horror ..." synes jeg at høre i hans hoved :)
#37866 Takfornu 13 år siden
#37867 the_paki_don 13 år siden
#37868 Takfornu 13 år siden
#37869 Steffan Rasmussen 13 år siden
Det er Kieslowskis Rød.
#37870 the_paki_don 13 år siden