Gravatar

#37871 Kisbye 13 år siden

Navarre3 (37866) skrev:
Sad lige og tyggede tv-programmet for i aften igennem og så at DR K endnu en gang vise en perle af en film - Hvis man ikke har set den så kan jeg anbefale City of Life and Death som de viser og senere også Rouge - dejligt med en kanal som viser kvalitet ... uden afbrydelser :)

Kan generelt godt lide filmene fra Kieslowskis franske periode. tre farver trilogien og Veronikas to liv, kan jeg varmt anbefale.

Har DR så sendt de andre to film de forgående søndage eller lægger de simpelthen ud med at sende sidste film i trilogien? Den referere jo til de andre to, så man bør se dem først.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#37872 Takfornu 13 år siden

#37871 DR K har de sidste par uger sendt en lang række af hans film, og det er den sidste i denne omgang, men mon ikke de kommer igen - DR K har det med at genudsende film flere gange, bare nogen gange på lidt underlige tider så hold godt øje med både deres program om eftermiddagen, aften og natten og HELE ugen :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#37873 Highland Park 13 år siden

Alternativt kan man tilmelde sig DR K's nyhedsbrev, hvori der er links til præsentation af de enkelte film inkl. dato og klokkeslæt for samtlige visninger.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#37874 Kisbye 13 år siden

Har åbnet en flaske rødvin og er parat til prisoverrækkelse i Cannes.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#37875 colocho 13 år siden

Jamen tillykke til Hr. Mikkelsen :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#37876 HelmerJ 13 år siden

Er ved at varme mentalt op til en gang gå-druk. Til motionisterne, der er 9,4km på dagen rute. Til de andre, der er øl, mange øl.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#37877 MBAD 13 år siden

Mht. Kieslowski husker jeg flere af hans dekalogfilm som værende de stærkeste - jeg kan ikke lige huske titler. De gjorde et stort indtryk på mig. Han mestrer en helt særlig stemning i mange af hans film.

Bor du i nærheden af Viborg? Jeg husker, at jeg flere gange har overværet en masse berusede folk, der åbenbart vandrer langs landevejen, når jeg har besøgt noget familie. Har også flere gange fået stukket en øl i hånden af et eller andet i øjeblikket meget lykkeligt menneske...
Gravatar

#37878 Zombi 13 år siden

Eksamen nærmer sig med hastige skridt, i hvert fald den første af tre, men heldigvis kan jeg lige snuppe et afsnit af Game of Thrones til at dulme nerverne med, inden jeg læser videre.
Gravatar

#37879 the_paki_don 13 år siden

Har netop bestilt sæson 1 på Blu-ray. Glæder mig til at se den, inden jeg tager på jordomrejse i et halvt år!
Gravatar

#37880 Zombi 13 år siden

the_paki_don (37879) skrev:
Har netop bestilt sæson 1 på Blu-ray. Glæder mig til at se den, inden jeg tager på jordomrejse i et halvt år!

Uhh spændende. Jeg har selv overvejet at gøre noget lignende, men jeg skal dog først lige have HF overstået, men så står de næste to år på en masse arbejde og planlægning og derefter rejser jeg sgu ud i verden. :)

Danmark er skønt, men jeg trænger sgu til lidt forandring.

Desværre bliver jeg dog først færdig med HF om et år endnu. :(

Skriv ny kommentar: