Jeg sidder med en kop kaffe og en bog. Er ved at genlæse Joseph LeDoux' klassiker "The Emotional Brain". Det lyder måske ikke så afslappende, men den er skrevet både til den interesserede menigmand og til forskeren, så den er rimeligt let tilgængelig.
Overvejer at smutte ud på DR og skrive. Jeg har en opgave, der skal afleveres sidst på ugen, og der er dejligt roligt derude på sådan en helligdag. Og så er der koldt vand og dårlig kaffe for free (tak, licensbetalere!)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Ved ikke hvad jeg skal lave. Resten af familien er uhyggelig dvaske, og vil kun ligge ned. Det er for skoldende i solen. Tror jeg vil gruble over mit problem over en iskold bajer!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ved ikke hvad jeg skal lave. Resten af familien er uhyggelig dvaske, og vil kun ligge ned. Det er for skoldende i solen. Tror jeg vil gruble over mit problem over en iskold bajer!
Så er vi 2 :/
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Nu rinder dagen alligevel snart ud, uden der er sket en skid. Fra kl. 17 og frem er der altid nok at se til, med sure børn, madlavning, sengetid osv. Og så inden man ser sig om, er klokken 21 og man sidder lammet i sofaen og puster ud..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Nyder sidste dag med lillepigen. I går var vi på den nye Burger Corner med en ven og selv om de havde nogle problemer med at have alle side orders hjemme og Dankort ikke virkede, så var det en ret enorm burger, selv i sin 180 grams normale udforming (270 gram = +30 kr og 360 gram = +60 kr). Bollen var det eneste negative. Lidt for focaccia'ish. Rigtig gode fritter. Og så var der 25% rabat pga. vi havde tilmeldt os nyhedsbrevet. Dvs. det var nok nærmere 40%, da de så ud til at have regnet forkert.
I dag har vi feset den af og har lige været nede på Oswalds isbar og nu er der kun en time, til jeg skal køre ud og aflevere hende igen :(
#37881 Thomsen 13 år siden
Overvejer at smutte ud på DR og skrive. Jeg har en opgave, der skal afleveres sidst på ugen, og der er dejligt roligt derude på sådan en helligdag. Og så er der koldt vand og dårlig kaffe for free (tak, licensbetalere!)
#37882 davenport 13 år siden
Tror jeg vil gruble over mit problem over en iskold bajer!
#37883 MOVIE1000 13 år siden
Så er vi 2 :/
#37884 davenport 13 år siden
#37885 Zombi 13 år siden
#37886 davenport 13 år siden
#37887 Richard Burton 13 år siden
I dag har vi feset den af og har lige været nede på Oswalds isbar og nu er der kun en time, til jeg skal køre ud og aflevere hende igen :(
#37888 davenport 13 år siden
:(
#37889 Richard Burton 13 år siden
#37890 Takfornu 13 år siden
Får helt lyst til både Is og Burger nu ;)