Gravatar

#37891 davenport 13 år siden

Det må være frygteligt at skule dele den tid, med det bedste man har. Jeg sad lige og funderede over det mens jeg fik en smøg. Og følte mig meget heldig!
Har selv forkælet med is, "abemad", pølsehorn og den slags i dag. Og tilbudt min datter at vælge hvad hun ville lave. Hun ville ikke noget, bare ha lov til at se tegnefilm, og slange sig på sofaen. Det er også et valg.
Tror vi skal ramme en iskiosk inden hverdagen begynder igen.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#37892 Richard Burton 13 år siden

#37890 Ja det har været skønt. Vi har hygget rigtig meget :)

#37891 Det har været forfærdeligt. De første 4 år efter skilsmissen, var søndagene forfærdelige. Hele tiden spurgte hun "hvor lang tid er der nu far?" :( Og jeg skulle opøve alle psykologiske tricks for at gøre det "nemmere" for hende. Frygtelig tid. Forfærdelige lorte statsamts pisse regler, som skulle have varetaget min datters tarv, men som sked på alt. Det var en tid, hvor KUN moderens tarv eksisterede :(

Så nyd du har dine børn 24/7 :) Jeg ville bytte med alt :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#37893 Takfornu 13 år siden

#37891 Det er det helt sikkert - Selvom jeg ved vores beslutning om midlertidig at leve hver for sig i en periode, og har været til tider meget hård, så må den være endnu værre når man efter gode dage skal aflevere tilbage på noget smukt man har skabt sammen i kærlighed.

Ja, jeg kan kun stemme i glæd dig over at have dem 24/7 :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#37894 davenport 13 år siden

Det gør jeg også, min ven :)
Og nu går du væk fra nettet, og nyder den sidste ½ time, mester!!!!
Gravatar

#37895 Takfornu 13 år siden

Skilsmissereglerne er håbløst forældede og har været det i mange år, som ikke rigtig tilgodeser fædrene. Disse regler kan gang på gang få blodet til at koge i mig, når jeg ser hvor mange fædre der får et dårligt forhold til deres børn pga. disse regler :(
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#37896 Richard Burton 13 år siden

#37894 Vi spiller tanks 1 on 1 på PS3 :)
Gravatar

#37897 davenport 13 år siden

Det er sygt, at der er den slags regler. Hvad gør lige moderen til superforælderen? Jeg synes gennem mit virke, at have set en hel del modsatrettede indikationer i den retning!
Gravatar

#37898 Slettet Bruger [2193683797] 13 år siden

Det er nu ikke altid kun mødrene de tilgodeser.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#37899 Richard Burton 13 år siden

Nå nu er nevøerne kommet hjem fra ferie i Jylland, så er der stor gensynsglæde.

#37897 At jeg blev skilt i perioden FØR man lavede reglerne om, så det blev sværere for moderen at få trumfet sine beslutninger og ønsker igennem. Så moderens løgne ikke pr. definition blev anset for at være den ultimative sandhed. Jeg har siddet i retten under forældremyndighedssag og set min eks sidde i vidneskranken og decideret lyve, hvor jeg sad med åben mund og polypper i overraskelse over, hvad lavt man kan synke. Hvordan går man lige op i skranken derefter, når dommeren allerede er overbevist og forsøger at holde sig til sandheden? 45 minutter i helvede, som bestemte min datters fremtid. Forpulede lortesystem. :(

Gravatar

#37900 davenport 13 år siden

Ah, som oftest. Hvis du har en helt almindelig familie, der går fra hinanden, er det sgu tit moderen der "løber med sejren"!

Skriv ny kommentar: