Jeg vil vil ikke gå mere ind i det her i dag, for så bliver jeg endnu mere depri end jeg i forvejen er pga. en masse andre problemstillinger jeg skal forholde mig til, men blot sige jeg ikke er enig.
Har også adskillige gange været oppe og skændes med kvindemennesket lektor Lone Nørgaard i Jyllands Posten, hvis syn på mænd, ja mandehad faktisk, gør hende til fortaler for, at det altid er bedst for børn, at de skal være hos moderen. For dælen en heks fra helvede.
#37900 Jeg kender nu til sager, hvor de på et tyndt grundlag har favoriseret faderen. Og jeg vil blot sige, at man burde i hver enkelt sag burde tage udgangspunkt i hvad der er bedst for barnet og ikke være forudindtaget.
Ja og faktisk også lytte til hvad det er barnet ønsker. Desværre sker det ikke så tit.
#37900 Jeg kender nu til sager, hvor de på et tyndt grundlag har favoriseret faderen.
Det er jo ligeså skørt. Hvis man vil frem til barnets tarv, så glemmer man mor og far et øjeblik og så sætter man sig i barnets sko. Det gjorde man ALDRIG, da vi var igennem den tid!
#37904 Det er også det jeg vil frem til. Det handler ikke om at favorisere den ene eller anden part, men at se på den reele sag og først og fremmest hvad barnet ønsker.
Og problemet er også, at parterne kan spille skuespil ligeså meget de vil. Et er at de gør det i retten uden for hjemmets fire vægge. Noget andet er at det bliver gjort når de bliver besøgt på deres hjemadresse. De burde sætte sig ind i hvorledes dagligdagen er hos det enkelte barn og hvorledes de trives.
Sidder på DR og skriver (og drikker kaffe og surfer). Her er dejligt fredeligt. Der går dog et nervøse chefer omkring, som er i gang med at genopfriske deres radioteknik.
DR og en række forskellige forbund skal jo i forligsinstitutionen i morgen, og hvis de ikke bliver enige, så strejker de fleste fastansatte, minus cheferne og journalisterne, snart. Hvis det bliver, som sidste gang det skete, så er der en lang række chefer, der pludseligt skal til at sende live-radio og holde teknikken kørende. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Skal se Prometheus i morgen! Glæder mig rigtig meget!
Jeg ser den i 3D. Hvis den ikke viser sig at være ganske enkelt fantastisk rent visuelt pga. 3D'en, så skælder jeg manden ud, hvis jeg når at møde ham inden sin død.
Og problemet er også, at parterne kan spille skuespil ligeså meget de vil. Et er at de gør det i retten uden for hjemmets fire vægge. Noget andet er at det bliver gjort når de bliver besøgt på deres hjemadresse. De burde sætte sig ind i hvorledes dagligdagen er hos det enkelte barn og hvorledes de trives.
#37901 Takfornu 13 år siden
Jeg vil vil ikke gå mere ind i det her i dag, for så bliver jeg endnu mere depri end jeg i forvejen er pga. en masse andre problemstillinger jeg skal forholde mig til, men blot sige jeg ikke er enig.
#37902 Richard Burton 13 år siden
#37903 Slettet Bruger [2193683797] 13 år siden
Ja og faktisk også lytte til hvad det er barnet ønsker. Desværre sker det ikke så tit.
#37904 Richard Burton 13 år siden
Det er jo ligeså skørt. Hvis man vil frem til barnets tarv, så glemmer man mor og far et øjeblik og så sætter man sig i barnets sko. Det gjorde man ALDRIG, da vi var igennem den tid!
#37905 Slettet Bruger [2193683797] 13 år siden
#37906 Thomsen 13 år siden
DR og en række forskellige forbund skal jo i forligsinstitutionen i morgen, og hvis de ikke bliver enige, så strejker de fleste fastansatte, minus cheferne og journalisterne, snart. Hvis det bliver, som sidste gang det skete, så er der en lang række chefer, der pludseligt skal til at sende live-radio og holde teknikken kørende. :-)
#37907 Batsy 13 år siden
#37908 the_paki_don 13 år siden
Jeg ser den i 3D. Hvis den ikke viser sig at være ganske enkelt fantastisk rent visuelt pga. 3D'en, så skælder jeg manden ud, hvis jeg når at møde ham inden sin død.
#37909 Kisbye 13 år siden
Når du nu har så tæt tilknytning til P1, ved du så hvornår årets Rosenkjær fordrag bliver sendt? Det er jo ofte rimlig interessant.
#37910 Richard Burton 13 år siden
Helt enig!