@38018, virtuel krammer herfra! Hunde er verdens sødeste væsner!
Den er desværre blevet aflivet. Men det er jo heller ikke meningen den skal lide. Bliver dog mærkeligt slet ingen hund at have i huset. Har der altid været så længe jeg kan huske.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
@Collateral - Det er jeg ked af at læse. Har prøvet det samme et par gange. Det er aldrig en rar oplevelse, uanset at man ved, at det er for hundens eget bedste. Sender dig en varm tanke og en virtuel krammer.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Jeg er spændt på at høre Bruces dom, nu hvor han var så utilfreds med kvaliteten af de amerikanske anmeldelser i går.
Jeg var ikke utilfreds med anmeldelserne, men med meget af den kritik, som reelt set blot bundede i skuffelse over, at Prometheus ikke var en klon af Alien i et og alt. Der bliver sammenlignet med cast, med Aliens horror tilgang, med Goldsmiths musik. Forventninger om noget, som allerede var blevet demonteret, at Prometheus havde noget ønske om at leve op til. Prøv og læs Empires anmeldelse? Det er jo nok det mest amatøragtige jeg længe har læst. Der kan man tale om fanboy, som ikke kan slippe at malke på mors mælk :)
Jeg er enig i noget kritik, men det positive opvejer, som også Benway er inde på, så sandelig ujævnhederne. Hvis Ridley ikke skulle slås så meget med sit eget CV eller denne film stod på sine egne ben som f.eks. en ny Duncan Jones film uden antydning af Alien DNA i sigte, så vil jeg formode, at mangt en anmelder havde givet udtryk for hård erektion.
Glæder mig umanerligt til at se den i Klovborg i dag :)
Kan godt lide dialogen, meget lidt søren pilmark accent.
Lige to hurtige om vind, din tumbleweed holder ikke samme retning som støvskyen lige i starten. Slutscenen hvor tøserne sidder på deres kødcykler ude midt i ørkenen er vindstille på en screen agtig måde.
Takker :) Der er altid problemer af forskellig slags. Jeg kunne nævne de første 100 ting jeg ville lave anderledes, hvoraf vinden klart er et. I virkeligheden ville jeg hellere være taget til Spanien og filmet det for real - hvilket vi dog først kom i tanker om for sent.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
I øvrigt var jeg især VILD med denne kommentar i Empires anmeldelse (milde spoilers):
Early on we glimpse beneath the exoskeleton — sorry, spacesuit — and the Space Jockey, sorry Engineer, turns out to be a overly-pumped bald bloke with dead-eyes who has no dialogue and punches people across the room. So basically they’ve spent two years in cryo to discover that God is Jason Statham.
#38021 Slettet Bruger [4095312732] 13 år siden
#38022 The Insider 13 år siden
#38023 Collateral 13 år siden
Den er desværre blevet aflivet. Men det er jo heller ikke meningen den skal lide. Bliver dog mærkeligt slet ingen hund at have i huset. Har der altid været så længe jeg kan huske.
#38024 Thomsen 13 år siden
#38025 davenport 13 år siden
Har selv overlevet et par hunde, og det er aldrig sjovt.
#38026 Collateral 13 år siden
#38027 Richard Burton 13 år siden
Jeg var ikke utilfreds med anmeldelserne, men med meget af den kritik, som reelt set blot bundede i skuffelse over, at Prometheus ikke var en klon af Alien i et og alt. Der bliver sammenlignet med cast, med Aliens horror tilgang, med Goldsmiths musik. Forventninger om noget, som allerede var blevet demonteret, at Prometheus havde noget ønske om at leve op til. Prøv og læs Empires anmeldelse? Det er jo nok det mest amatøragtige jeg længe har læst. Der kan man tale om fanboy, som ikke kan slippe at malke på mors mælk :)
Jeg er enig i noget kritik, men det positive opvejer, som også Benway er inde på, så sandelig ujævnhederne. Hvis Ridley ikke skulle slås så meget med sit eget CV eller denne film stod på sine egne ben som f.eks. en ny Duncan Jones film uden antydning af Alien DNA i sigte, så vil jeg formode, at mangt en anmelder havde givet udtryk for hård erektion.
Glæder mig umanerligt til at se den i Klovborg i dag :)
#38023 Øv :(
#38028 gi-jones 13 år siden
#38029 The Insider 13 år siden
(spæner væk fra Bruce)
I øvrigt var jeg især VILD med denne kommentar i Empires anmeldelse (milde spoilers):
#38030 the_paki_don 13 år siden
HAHAHAHAAAAAAA!!! Det er fandeme en genial sammenslutning fra Empires side af!