Hvordan ser fremtiden ud for dig? Noget nyt i støbeskeen? Ü
Ekstremt hårdt at få det ene afslag efter det andet og se gælden bare forøges dag efter dag :( Jeg arbejder på et spændende projekt som led i mit forløb og godt til at træne den teori jeg skal til eksamen i, men når man samtidigt slås på andre områder ... job situationen, økonomi m.m og jeg de sidste par dage har haft bihulebetændelse er der ikke meget energi tilbage :(
wimmie (38113) skrev:
Øv, det er jeg da ked af at høre; det er også det værste ikke at vide hvor man står...kender det desværre godt.
Kæresten er på arbejde, og jeg sidder og drikker kaffe og hygger. Har spillet en smule Bioshosk på PS3. Jeg fik det hjem med posten i går, og desværre synes jeg, at det er pænt skuffende. Det er flot, men bliver lynhurtigt ensformigt. Jeg er ikke engang sikker på, at jeg orker at spille det færdigt. Har mere lyst til at læse en bog. Eller se en film.
I aften står den på Prometheus og måske et smut på Halifax først.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#38101, hehe, nok en meget god idé :-) Nu venter jeg først spændt på respons fra Merlin. Jeg tænkte godt nok, dengang jeg købte skærmen, at det var lidt en risk at købe en fladskærm hos en forhandler med et så skrabet website, som ikke længere havde nogen fysiske butikker... Men det var bare klart billigst dér. Men eftersom deres kontor er i Jylland, er jeg bange for, at de vil have monstrummet sendt dertil, og det bliver nok ikke helt billigt :-/
Min Samsung skærm gik også i udu et år efter jeg købte den (over nettet). Forhandleren gik konkurs dagen efter, så dem kunne jeg ikke få fat i. Jeg havde fået forlagt min kvittering, så jeg var lidt på den. Men efter jeg kontaktede Samsung kom de skisme ud til mig og reparerede min skærm på stedet (teknikeren skiftede stort set hele indmaden - har en LCD) uden at ville se kvittering eller have betaling.
Du kan eventuel prøve at kontakte Samsung Prestigeservice på telefon 7070 1970.
Har det på samme måde. Men har i dag gjort de ting jeg hader mest, og fået det overstået: tømme postkasse (hader det!), betalt regninger via netbank (-2000 på dagpenge ser det ud til...), været på Jobnet og alt den slags. Men blodtrykket er ved at falde lidt nu hvor det er gjort. Hader søndag/mandage..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#38111 misuma 13 år siden
Hvordan ser fremtiden ud for dig? Noget nyt i støbeskeen? Ü
#38112 wimmie 13 år siden
Nå ok, vi tager den kl. 17 - gider ikke at se den i 3D :p
#38113 wimmie 13 år siden
Øv, det er jeg da ked af at høre; det er også det værste ikke at vide hvor man står...kender det desværre godt.
Kram
#38114 Takfornu 13 år siden
Ekstremt hårdt at få det ene afslag efter det andet og se gælden bare forøges dag efter dag :( Jeg arbejder på et spændende projekt som led i mit forløb og godt til at træne den teori jeg skal til eksamen i, men når man samtidigt slås på andre områder ... job situationen, økonomi m.m og jeg de sidste par dage har haft bihulebetændelse er der ikke meget energi tilbage :(
Takker for kram og forståelsen :)
#38115 Thomsen 13 år siden
Kæresten er på arbejde, og jeg sidder og drikker kaffe og hygger. Har spillet en smule Bioshosk på PS3. Jeg fik det hjem med posten i går, og desværre synes jeg, at det er pænt skuffende. Det er flot, men bliver lynhurtigt ensformigt. Jeg er ikke engang sikker på, at jeg orker at spille det færdigt. Har mere lyst til at læse en bog. Eller se en film.
I aften står den på Prometheus og måske et smut på Halifax først.
#38116 Takfornu 13 år siden
God fornøjelse!
#38117 misuma 13 år siden
#38118 Popeye 13 år siden
Min Samsung skærm gik også i udu et år efter jeg købte den (over nettet). Forhandleren gik konkurs dagen efter, så dem kunne jeg ikke få fat i. Jeg havde fået forlagt min kvittering, så jeg var lidt på den. Men efter jeg kontaktede Samsung kom de skisme ud til mig og reparerede min skærm på stedet (teknikeren skiftede stort set hele indmaden - har en LCD) uden at ville se kvittering eller have betaling.
Du kan eventuel prøve at kontakte Samsung Prestigeservice på telefon 7070 1970.
#38119 davenport 13 år siden
Har det på samme måde. Men har i dag gjort de ting jeg hader mest, og fået det overstået: tømme postkasse (hader det!), betalt regninger via netbank (-2000 på dagpenge ser det ud til...), været på Jobnet og alt den slags. Men blodtrykket er ved at falde lidt nu hvor det er gjort.
Hader søndag/mandage..
#38120 Takfornu 13 år siden
Fyrringen har bare startet en lavine af store problemer, som jeg har forsøgt at minimere de sidste 4 måneder, men blot blevet værre og værre :-(
Er allerede begyndt og sortere ud af de ting, som må sælges for at dække tabene :-(
Fucking arbejde - Fucking Samfundsøkonomi - Fucking regering !!!!!