Hygger med kaffe og H.G. Lewis' exploitation-klassiker 2000 MANIACS. Den har jeg ikke set, siden jeg skulle anmelde den for et blad for små 20 år siden.
Jeg skal ud og spise parmiddag med kæresten og to af hendes venner. Vi skal på Bistro Pastis. Ikke mit valg. Det er sikkert fint, men jeg ville hellere have valgt noget andet end fransk mad, når vi nu alligevel skal til Paris i næste uge.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Er lige kommet hjem efter godt 10 timer på Vorbasse marked. Hold nu kæft der var mange mennesker. Jeg er smadret i hele kroppen, efter at have skubbet en klapvogn rundt hele dagen. Men en dejlig familiedag, og der var ingen bønder der kom op at slås. (Men det kommer der helt sikkert!!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Er lige blevet færdig med et første udkast af prologen til et nyt romanprojekt. Fornemmelsen er god og rigtig. Næste skridt er at skrive den til og forberede mig til at gå i kast med en af de egentlig historier, der vil foregå. Nu vil jeg dog daffe i seng med en fornemmelse af at have udført et godt og tilfredsstillende, men ikke perfekt, stykke arbejde med det. :)
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
#38741 Thomsen 13 år siden
Jeg skal ud og spise parmiddag med kæresten og to af hendes venner. Vi skal på Bistro Pastis. Ikke mit valg. Det er sikkert fint, men jeg ville hellere have valgt noget andet end fransk mad, når vi nu alligevel skal til Paris i næste uge.
#38742 davenport 13 år siden
Men en dejlig familiedag, og der var ingen bønder der kom op at slås. (Men det kommer der helt sikkert!!)
#38743 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."
#38744 misuma 13 år siden
#38745 Thomsen 13 år siden
#38746 misuma 13 år siden
#38747 wimmie 13 år siden
Og hvor er det typisk....bedst som man har fået en ny tatovering, så kommer sol og sommer... :/
#38748 Kruse 13 år siden
Pics or it didn't happen! Eller i det mindste kan du fortælle hvilket motiv du har fået tatoveret :)
#38749 Highland Park 13 år siden
#38750 wimmie 13 år siden
Gider ikke lige at tage et billede af den endnu, men det er dette motiv - bare i en pænere udgave :p
;)